Jump to content

Hysj.. stille som mus

Recommended Posts

• Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Om vinteren så må jeg opp å kjøre kona, og i dag så var hun på jobb kl 0500. Det går greit det også, men jeg gjør ikke det når jeg ikke må. Hun kjører scooter når det ikke er glatt :mrgreen:

MVH Roar

Om vinteren så må jeg opp å kjøre kona, og i dag så var hun på jobb kl 0500. Det går greit det også, men jeg gjør ikke det når jeg ikke må. Hun kjører scooter når det ikke er glatt :mrgreen:

MVH Roar

har en viss forståelse for at du ikke er ute og kjører bil til klokka fem dersom du har en mulighet til å unngå det... Selv bruker jeg det meste av bussturen til jobb for å høre på lydbok, og det er til tider skremmende å finne ut hvor lite jeg har fått med meg av de bøkene...

Hvordan får du det til?? Oppe SÅ tidlig på morran? Svimte du av igjen, før du rakk butikken i går?:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

næææh, rakk butikken, jeg :) fikk noen flotte iskalde Aass Uten, noen pizza som ligger i frysern, litt fiskepudding, noe brød...

Men jeg har fremdeles varmeutslett nedover hele beina etter løpinga i sola i går, så jeg tror jeg skal ta det LITT rolig i dag.

Jeg er vant til å stå opp halv seks, så da er ikke kvart over seks så veldig tidlig ;-)