Sven-Egil 265 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 *Hvisker* Nå må vi poste veldig stille, for forumet sover..... Utrolig hvor stille det plutselig kan bli Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
GauteG 235 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 jeg tror det er en konkurranse på gang om hvem som kan være stille lengst..... Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Ja det var det, men Sven-Egil tapte. MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Hyyyyysjjjjjjjj liste oss og ikke bråke, husk denne tråden kommer ikke på forsiden..så da er det helt dødt her... Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Pøøø. Vidar postet i et synlig forum så da var det han som tapte. Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Ja unnskyld da, det skal ikke gjenta seg. Jeg var nok litt høymeldt MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Oki, da kan vi skrive normalt igjen da MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Jupp, helt til forumet sovner igjen. Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
milena 10 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 tullegutter, det sover ikke det har bare heteslag *himle med øynene* Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Og hvem skulle trodd at det IKKE var meg som brøt stillheten først? Det er bakerovn på soverommet, så måtte få meg noe luft her. Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Og hvem skulle trodd at det IKKE var meg som brøt stillheten først? Nei det kom egentlig som et sjokk MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
aok 10 Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Forumet er ENDA stillere om morgenen :rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Har jo akkurat stått opp da, jaja en halv time siden da MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Har jo akkurat stått opp da, jaja en halv time siden da MVH Roar halvtime siden??? dro hjemmefra for to og en halv time siden. Og ja, jeg synes det er slitsomt å stå så tidlig opp Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Om vinteren så må jeg opp å kjøre kona, og i dag så var hun på jobb kl 0500. Det går greit det også, men jeg gjør ikke det når jeg ikke må. Hun kjører scooter når det ikke er glatt MVH Roar Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Om vinteren så må jeg opp å kjøre kona, og i dag så var hun på jobb kl 0500. Det går greit det også, men jeg gjør ikke det når jeg ikke må. Hun kjører scooter når det ikke er glatt MVH Roar har en viss forståelse for at du ikke er ute og kjører bil til klokka fem dersom du har en mulighet til å unngå det... Selv bruker jeg det meste av bussturen til jobb for å høre på lydbok, og det er til tider skremmende å finne ut hvor lite jeg har fått med meg av de bøkene... Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 6, 2008 Author Report Share Posted June 6, 2008 Da var det stille igjen Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
smulemor 10 Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 slutt å pip om å kjøre på natta, i de verste periodene drar jeg hjemmefra klokka TRE !!! (hvor er geipesmileyen når jeg trenger den) Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 6, 2008 Author Report Share Posted June 6, 2008 Nede til høyere..... :mad: Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
smulemor 10 Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 det er ikke en geipesmiley... ser ut som den har fått seg en på trynet og blør fra kjeften jo Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 På tide å stå opp, damer og herrer... kan ikke sove bort hele lørdagen :mrgreen::mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Tutta 10 Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Hvordan får du det til?? Oppe SÅ tidlig på morran? Svimte du av igjen, før du rakk butikken i går?:mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Hvordan får du det til?? Oppe SÅ tidlig på morran? Svimte du av igjen, før du rakk butikken i går?:mrgreen: næææh, rakk butikken, jeg fikk noen flotte iskalde Aass Uten, noen pizza som ligger i frysern, litt fiskepudding, noe brød... Men jeg har fremdeles varmeutslett nedover hele beina etter løpinga i sola i går, så jeg tror jeg skal ta det LITT rolig i dag. Jeg er vant til å stå opp halv seks, så da er ikke kvart over seks så veldig tidlig ;-) Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 har alle fått heteslag i dag? Ferdig med å slå gresset. I grevens tid. nå ligger plenen badet i sol til langt på kveld Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted June 11, 2008 Author Report Share Posted June 11, 2008 Nå var det jaggu stille igjen.... Driver folk bare å leser og sender p.m. i dag? Mvh Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts