Jump to content

18 eller 20 Årsgrense tråd.

Recommended Posts

• Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her går det mest i HANSA!!! :mrgreen:

Men tuborg er heller ikke å forakte.. For ikke å snakke om frydelund fatøl!! 8-)

Trur jaggu jeg drikker det meste jeg.. Men ikke vanlig Rignes! *grøss* Da må jeg ha 10-12 av de andre først.. :twisted:

Tuborg så klart vi skall vel til kjøben ?

Jupp.. vi skal jo til Kjøben ;-)

Mystisk... men Dansk Tuborg er utrolig mye bedre en Norsktappet Tuborg....

Ikke bare drukket i Danmark, men også når man kommer hjem med noen krukker.

Mvh

Sven-Egil

I Dag er det Sommerølet til Lundetangen skal svale min tørre strupe..

Min farfar var salgssjef på Lundetangen i sin tid, og drev i flere år et Lundetangen-museum i øverste etasje på det gamle bryggeriet.. Hvis det er av interesse så kan jeg fortelle at det er kino der nå :-)

Sånn ellers så fukter jeg ganen med pepsi-max i kveld, jeg vet ikke om det teller :-)

Min farfar var salgssjef på Lundetangen i sin tid, og drev i flere år et Lundetangen-museum i øverste etasje på det gamle bryggeriet.. Hvis det er av interesse så kan jeg fortelle at det er kino der nå :-)

Sånn ellers så fukter jeg ganen med pepsi-max i kveld, jeg vet ikke om det teller :-)

hehe... når du "kommer ut av skapet" espen så kommer jeg også:-) og sier at i dag går det i "villa" her! beste sjampisen det er å få på flaske!!

Får toppe hele gjengen jeg da..

vann her ..vanlig fra springen :oops:

men ellers så er Carlsberg eneste jeg ville finne på å kjøpe på egenhånd.. Helst glassflaske og aller helst Carl Spesial (som jeg gleder meg til å hamstre i Kjøben ;) )

Sort Gull, tuborg eller ringnes.

Men stortsett så er det Sort Gull det går i, det er det beste ølet som finnes.

Og ikke minst, så har jeg gode leverandører på akurat dette ølet, til en fornuftig pris.

Kjedelig vis jeg måtte ha drattt til danmark engang i uken for å fylle opp den store kvoten vi kan ta med inn i norge;).