Sven-Egil 265 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 (edited) Hvilken Øl merke lesker du deg med i sommervarmen? Ja jeg vet at dere alle drikker vann :rolleyes: Mvh Sven-Egil Edited October 9, 2010 by Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted May 31, 2008 Author Report Share Posted May 31, 2008 I Dag er det Sommerølet til Lundetangen skal svale min tørre strupe.. Mvh Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
Nemo-man 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Lundetangen ????? :confused::confused::confused::confused: Nei. en kald "Hansa" er det som gjelder Skål! Quote Link to post Share on other sites
jan rune 31 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Fyra Grillen her istad og slang på en feit Flintasteik på`n Da holder det med litt Seven Up Free Mvh Jan Rune MoD :-) Quote Link to post Share on other sites
tomo 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 HANSA pils her ja:mrgreen::mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Idaida 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Her går det mest i HANSA!!! Men tuborg er heller ikke å forakte.. For ikke å snakke om frydelund fatøl!! Trur jaggu jeg drikker det meste jeg.. Men ikke vanlig Rignes! *grøss* Da må jeg ha 10-12 av de andre først.. Quote Link to post Share on other sites
ErikS 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Hansa Chill!!! eller en Corona er ikke å forakte heller da Quote Link to post Share on other sites
Thorbjornsen 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Her er det noen som drikker mye dritt! Hehe... Neida, hver sin smak. Her i gården går det i Carlsberg sort guld. Bedre øl har jeg aldri fått. Nå er det sterk varianten det går i, fra systemet i strømstad. Quote Link to post Share on other sites
Robin 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Her går det i Amstel:p Quote Link to post Share on other sites
RAA 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Hansa og reker til meg, rekerogn til klovnene! Quote Link to post Share on other sites
stian_michael 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Aass er tingen! Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted May 31, 2008 Author Report Share Posted May 31, 2008 Aass er tingen! Hør Hør... Norges Eldste Og Beste... Mvh Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
smulemor 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 lurer fortsatt på hvor det ble av vanlige ice på flaske.... Quote Link to post Share on other sites
Terjek 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 her går det for det meste i grans merkeli nok. Quote Link to post Share on other sites
raggen 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Tuborg så klart vi skall vel til kjøben ? Quote Link to post Share on other sites
Sven-Egil 265 Posted May 31, 2008 Author Report Share Posted May 31, 2008 Tuborg så klart vi skall vel til kjøben ? Jupp.. vi skal jo til Kjøben ;-) Mystisk... men Dansk Tuborg er utrolig mye bedre en Norsktappet Tuborg.... Ikke bare drukket i Danmark, men også når man kommer hjem med noen krukker. Mvh Sven-Egil Quote Link to post Share on other sites
espenlg 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 I Dag er det Sommerølet til Lundetangen skal svale min tørre strupe.. Min farfar var salgssjef på Lundetangen i sin tid, og drev i flere år et Lundetangen-museum i øverste etasje på det gamle bryggeriet.. Hvis det er av interesse så kan jeg fortelle at det er kino der nå :-) Sånn ellers så fukter jeg ganen med pepsi-max i kveld, jeg vet ikke om det teller :-) Quote Link to post Share on other sites
alf magne 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Min farfar var salgssjef på Lundetangen i sin tid, og drev i flere år et Lundetangen-museum i øverste etasje på det gamle bryggeriet.. Hvis det er av interesse så kan jeg fortelle at det er kino der nå :-) Sånn ellers så fukter jeg ganen med pepsi-max i kveld, jeg vet ikke om det teller :-) hehe... når du "kommer ut av skapet" espen så kommer jeg også:-) og sier at i dag går det i "villa" her! beste sjampisen det er å få på flaske!! Quote Link to post Share on other sites
aok 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Får toppe hele gjengen jeg da.. vann her ..vanlig fra springen men ellers så er Carlsberg eneste jeg ville finne på å kjøpe på egenhånd.. Helst glassflaske og aller helst Carl Spesial (som jeg gleder meg til å hamstre i Kjøben ) Quote Link to post Share on other sites
kjersti666 10 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 hmmm hvorfor ØL JEG er allergisk mot øl !!! Liker best smirnoff ice jeg da men 25 kr for 275 cl -GRISETE!!!!!! Mannen i huset drikker import ja... Slots Guld..... Quote Link to post Share on other sites
vidar 13 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Tar vannbytte hver fredag i åtte tida. Og avslutter med ett glass Jameson, og da er det helg.... Quote Link to post Share on other sites
magdalena 10 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Urquelle, Newcastle red, Guinness, Aass Uten... Alt etter humør og anledning... Men vær så snill, la meg slippe Coronna, det smaker minimalt, men fører fremdeles til hyppig vannlating... Quote Link to post Share on other sites
ken 10 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Sort Gull, tuborg eller ringnes. Men stortsett så er det Sort Gull det går i, det er det beste ølet som finnes. Og ikke minst, så har jeg gode leverandører på akurat dette ølet, til en fornuftig pris. Kjedelig vis jeg måtte ha drattt til danmark engang i uken for å fylle opp den store kvoten vi kan ta med inn i norge;). Quote Link to post Share on other sites
Snowball 10 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Her går det masse i pilsner Urquell og nederlandsk tappet Heiniken, sommeren blir ikke den samme uten! Quote Link to post Share on other sites
EOCENE 10 Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Når og hvis det er mulig å få tak i blir det Warstainer! Ekte tysk racing pils!! den årlige turen til Nurburgring blir ikke den samme uten:D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts