Jump to content

Fortell noe helt unyttig

Recommended Posts

• Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei det er ikke nødvendig, for det ser jeg jo hver dag ;-) Nå mener jeg ikke at Drammen er Norges peneste by, og jeg vil ikke si hvilken som er det heller, for bergenserene blir så innbilske :rolleyes:

Ellers så er Trondheim vakker. Ålesund, Tromsø, Haugesund også har vi sørlandsbyene som er aldeles vakre. For ikke å snakke om Vestfoldbyene. Så har jeg sikkert glemt en hel del.

For de som lengter etter Drammen nå, så blir jo Drammensprinten TVoverført nå til uken :-)

Mvh Roar

Skulle vært en tur i Bergen ja.

De fleste mener det er Norges peneste by. Ellers har jeg alltid hatt Grimstad som en av mine favoritter. Foruten de andre du lister opp der.

Men planen er at vi vil tilbringe "alderdommen" på Kongsberg. Kona sonderer terrenget allerede etter jobber der oppe.:-)

Jaja, da håper jeg dere er glad i snø, for der ligger den to måneder lenger enn i Drammen :rolleyes: men jeg skal nok finne deg der også :-)

Mvh Roar

• 6 months later...
  • 5 months later...
Hjemme brygget øl som nytes foran karet er ikke så værst :)

Dette innlegget burde vel vært under tråden 18 års grense, uten at det betyr noe særlig ;-)

Uansett må jeg si meg helt enig med deg. Jeg brygger ikke selv (enda), men jeg fikk noen flasker av en kamerat, og det lyse ølet han brygger er helt utsøkt.

Det "dårligste" hjemmebrygget jeg har prøvd er langt bedre enn det beste kjøpeølet jeg har smakt :-)

Mvh Roar

• 1 year later...

Det er veldig synd det har blitt slik. Nå er jeg ikke noen ekspert på FB, men jeg synes ikke det gir det samme som et godt forum. Har ikke så lang fartstid på FB, og en av årsaken til at jeg ble med for ca et år siden var at dette forumet gikk i dvale.

Facebook kan ikke måle seg føler da jeg, for mye fjas ( sa gutten og postet i GPP) Men det er jo vi som må gjøre noe med aktivitetsnivået her inne. Jeg føler SF har livets rett, men det er opp til oss å bruke det, et forum blir ikke bedre en deltagerne. Forumet inneholder et rikholdig arkiv, og erfarne bruker som vet å finne tilbake til disse juvelene av noen kar, og medlemmer. Så, jeg planlegger å få postet litt her mtp projekter etc. Dessverre er det nye forumet ikke like bra til å lage DIY poster som før. Tidligere kunne man velge hvor bildene skulle dukke opp i posten, noe jeg ikke har klart å få til i denne versjonen ennå. Så, vi må poste, og spørre, oppføre oss som folk mot hverandre og samtidig kunne gi beskjed til folk som mangler normal folkeskikk og ha et moderatorteam som kan gi advarsler/utestengelser når det trengs.