Jump to content

Fortell noe helt unyttig

Idaida
 Share

Recommended Posts

God aften, alle sammen. Bare innom for å snakke litt vissvass... eller for å si hei, alt etter som :-)

Håper alle har en fantastisk kveld. Her er jeg klar for senga snart, og gleder meg til å hilse på noen av dere snart!

Heihei Magda :-) oppe så lenge da :?:

Mvh Roar

• Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heihei Magda :-) oppe så lenge da :?:

Mvh Roar

Sånn er det når man ikke jobber, Roar. Kan være oppe til midnatt, uten å bite hodet av elever dagen etter...

Jaja, jeg har følt meg dehydrert lenge, og forrige uke satte jeg opp en bitteliten sak med ferskvann... bare 54 liter. Gleder meg til å få noe større i hus, men det lar nok vente LITT på seg. Saltvann ble for tungvint for meg, dessverre. Jeg synes de karene er fantastiske, men mitt ble knapt nok sebart. I tillegg til at jeg følte at jeg alltid snubla i bøtter med vann som skulle blandes. Sånn er det å bo trangt ;)

Hvordan står det til med folket her inne?

Du må jo ikke ha saltvann. Hovedsaken er at du trives med det du har :-)

Mvh Roar

Absolutt. Jeg vil alltid være fascinert av saltvann, så jeg får heller nyte synet hos folk som fikser det. Kanskje jeg skulle satse på Malawi, der har man mange flotte farger. Eventuelt hadde de utrolig flotte prinsesser sist jeg var innom den lokale sjappa. Store og grasiøse. Joda, abstinensene ble absolutt merkbare etterhvert. Så nå er det bare å sette i gang og bokstavelig talt brette opp skjorteermene når man graver og planter:lol:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
ah, tordenvær.. kanskje temperaturen kan kommer seg under 25 grader på natta igjen :rolleyes:

så det er du som stikker av med tordenværet jeg venter i spenning på... hmpfh

både moss og hjemme ligger idiotisk til med tanke på uvær, det kommer sjelden rett over pga åsdrag og elver.

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Da er endelig akvariet flyttet. Tok hele kvelden og litt til.

Fikk flyttet alt, det meste overlevde selv om fiskene pustet litt kjapt.

Fikk luket ut en halv isboks med bristleworms. De gikk rett i komposten, tok også ut noe sten som ikke fikk plass.

Dette kan bare konkluderes med en ting. Akvariehobby er og blir galskap.

Share

• Create New...