Jump to content

Aqua Medic Chromis sort selges

Recommended Posts

Aqua Medic Chromis saltvannsakvarie sett på 140 L

Settet består av Biostar flotor, et eksternt filter med biohjul og skummer. PF 1000 power filter for ekstra vannbevegelse. Aquael pumpe med innebygget UV filter.

Belysning: Akvastabil 2 X 39 watt T5 lysarmatur.

Levendesten følger med, samt korallgrus.

Akvariet ble kjøpt av Aquatica her på forumet for rundt 14 dager siden, selges pga overgang til større akvarie. :-)

Akvariet er ca 3 mnd gammelt.

Selges for ca 5000,- (Kan diskuteres ved hurtig avgjørelse)

Guest Knut-Arne Berg

:lol:

Virkelig kjipt dette ja;-)

Ser jo bare selv,hvor ofte jeg har "byttet ut" vitale deler i hodet mitt(ang. oppsettet mitt da!:mrgreen:),gjennom denne lange tiden jeg har sysslet med dette siste prosjektet mitt..

Har jo hatt det pregulegium,av å hatt "rimeligt god tid",ang. vurdering av vær respektive komponent i oppsettet,og har helt sikkert spart meg for en del "bomkjøp" her ja:lol:

Så noe godt har det jo kommet ut av all denne ventingen for mitt vedkommende iallefall:roll:

Ikke alltid en skal gå for det første og beste nei,selv om lommeboka sier stopp:mrgreen:

HAHA du er sjuk ass :D detta var kjappeste bytte jeg har vært borti.

Men litt reklame for karet er at det er i perfekt stand og jeg hadde det i 3 mnd. før thomas kjøpte det:-)

Hehe, går unna serru. Litersyken er farlig greier. ;-)

Var egentlig en Percula 90 jeg var på jakt etter, men jeg hadde ikke tid til å vente. Måtte jo ha noe i mellomtiden. hehe.

Får vel roe ned litt nå slik at ikke fruen klasker til meg i bakhodet.

Hehe, går unna serru. Litersyken er farlig greier. ;-)

Var egentlig en Percula 90 jeg var på jakt etter, men jeg hadde ikke tid til å vente. Måtte jo ha noe i mellomtiden. hehe.

Får vel roe ned litt nå slik at ikke fruen klasker til meg i bakhodet.

haha, kan skje fort det veit du, ta deg en tur innom en dag? nå holder jeg på og rekonstruere percula 120`n min nede hos meg i byen.

haha, kan skje fort det veit du, ta deg en tur innom en dag? nå holder jeg på og rekonstruere percula 120`n min nede hos meg i byen.

Det hadde vært gøy å tatt en tur nedom og sjekka ut 120´n din, men det er kanskje skummelt for da vil jeg vel ha en 120 i steden. :lol:

Er du hjemme i kveld? Kunne tatt meg en tur etter ungene har lagt seg. :-)

Ja det spørs jo hva hun klasker til med også da; en vennskapelig hånd, eller stekepannen eller kjevla...:roll:

Uansett, velkommen til en spennende hobby, som ikke minst kona ser gleden av ved å ha et vakkert akvarium i stua.

Hehe, håper det bare blir et vennskapelig klask. ;-)

Vi gleder oss kjempemye begge to til å hente Percula 90´n til helga. Har funnet en perfekt plass til det i stua. Eneste problemet er at det står en 530 l der fra før med det som betegnes som "sølevann" på dette forumet. :lol: Har litt jobb forran oss. :cry: