diggo 10 Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Etter å ha blitt angrepet av litersyken og kjøpt akvariet til BareAre her på forumet, ønsker jeg å selge mitt Percula 90 akvarie. Akvariet er kjøpt nytt på Dyrego Oslo city sommer 2007 og er ca et halvt år gammelt. Det som følger med er alt det orginale utstyret som 150w metallhalogen, sirkulasjonspumper, skummer m.m. Ekstra utstyret som følger med er uv-filter med pumpe, spesialtilpasset "sump" inne i møbelbordet for etterfylling av kalkvann, veggknekter fra aquamedic til lampa. Akvariet er pent behandlet. Noe LS og diverse mykoraller kan medfølge hvis man ønsker en rask oppstart. Mye av det levende tar jeg med meg over i det nye karet.. Hadde tenkt meg ca. 7500 kr. Mvh Dan Quote Link to post Share on other sites
Thomas Eriksen 10 Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Dette hadde vært noe :-). Gir deg 7500,- mvh Thomas Quote Link to post Share on other sites
diggo 10 Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 Percula 90 Solgt! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts