Eagle Posted February 4 Report Share Posted February 4 Hei Spekulerer på om jeg skal sette opp et lite fragsystem igjen. Ikke fordi jeg tror jeg skal bli rik på salg av fragger, virker som kjøpelysten er beskjeden om dagen i det salte Norge. Men mest fordi jeg vil teste om det lar seg gjøre å drifte et lite sps frag kar uten for mye styr. Jeg er derfor på utkikk etter et kar på 50-60 x 30-40 cm gjerne med lav høyde. Trenger også en passende lampe, gjerne led. Noen som har noe slikt til overs? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-mu Posted February 5 Report Share Posted February 5 Har et helglass 30x30x35h, som vi kunne byttet i en avlegger. Ellers ville jeg kanskje sjekket denne https://www.akvariehobby.no/productdetails.php?product=179 Ikke så ille pris heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted February 5 Author Report Share Posted February 5 Takk e-mu. Noterer karet ditt, men håper jeg finner noe bittelitt større. Ønsker du avleggere, er det bare å stikke innom når du er på disse trakter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted February 6 Report Share Posted February 6 Herlig Eagle, dette hørtes spennende ut! Jeg har ett kar stående... tro du kjenner det igjen! Jeg har aldri klart å fylle det opp så om du vil ha det tilbake så må du gjerne heve salget...hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted February 6 Author Report Share Posted February 6 Nå må du hjelpe en gammel glemsom fyr med hukommelsen, hva er det du ikke har tatt i bruk Tomas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Da ble det bestilling av passende fragkar i dag, helt standard hellimt balje på 43 liter, nærmest og billigst på fantastiske Tropestua. Om noen har noe brukt passende lys eller en skummer til overs kan det hende jeg kan godtgjøre for det. Tenker evt en Tunze 9001, 9002 eller tilsvarende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts