Svein A Posted October 8, 2021 Report Share Posted October 8, 2021 Som mange andre tørrlagte saltvann alkiser, så henter man opp litt bilder når høststormene setter inn ble utrolig glad i dette oppsettet og spesielt de små symbiose krabbene (Neopetrolisthes ohshimai). Kun 1 cm store legg merke til fangstettene den slynger ut, naturen er fantastisk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 8, 2021 Report Share Posted October 8, 2021 Synd å legge dine fantastiske bilder i GPP og vissvass Svein. Avlegger av anemonene dine havnet hos meg etterhvert og har deretter havnet hos mange andre akvarister. Om du vil starte opp igjen burde det være muligheter for å få tak i avleggere igjen. For som vi alle vet en anemone har jo intet endelig livsløp, de kan overleve i all fremtid så lenge vi tar godt vare på dem. Velkommen tilbake Svein 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein A Posted October 9, 2021 Author Report Share Posted October 9, 2021 Det kan du si Tom og takk for det kanskje i fremtiden får jeg plass til et lite oppsett bygd på samme lest i troperommet mitt hyggelig å se at et forum «lever»? Svein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 9, 2021 Report Share Posted October 9, 2021 Klubben lever Svein, ergo forumet også Et høyere aktivitetsnivå hadde ikke vært feil, men det må nok litt flere ildsjeler til enn det som er fasiten pr dato. Ambisjoner har vi og ønsker bare at nye og erfarne saltiser engasjerer seg liiiiitt mer enn pr i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts