Eagle 829 Posted January 30 Report Share Posted January 30 Selger en stor koloni av denne, som vokser som løvetann i juni. «Ekstrem» pga den kraftige fargen. Hele kolonien er ca 40x30 cm, jeg har ingen ambisjon om å få den løs i sin helhet, så selges i flak. Pris avtaler vi basert på størrelse, men 50,- til 200,- er et utgangspunkt. Superenkel sps for de som ikke helt har turt, men har lyst til å prøve. Får den godt med lys så vokser den. Må hentes hos meg i Bærum, sender ikke. Quote Link to post Share on other sites
Vegard Haugen 150 Posted January 30 Report Share Posted January 30 Jeg tar gjerne en til 200,- Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted January 30 Author Report Share Posted January 30 Den er god. Bare si fra når det passer å ta en tur hit Quote Link to post Share on other sites
Camilla home of the brave 10 Posted January 30 Report Share Posted January 30 Heisann! Long time no see! Tror kanskje du ikke husker meg... Ca 6 år siden sist... Men tar gjerne et lite flak! Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted January 30 Author Report Share Posted January 30 Camilla, bare ta kontakt via melding evt, så avtaler vi. Jeg liker at koraller får litt størrelse, så årsaken til at nevnte koloni skal bort er fordi det ser ut som på følgende bilde i motsatt hjørne. Håper å få fokus på acroer på den plass jeg får frigitt. Mao. Et monti og et acrohjørne Quote Link to post Share on other sites
svivel 11 Posted January 30 Report Share Posted January 30 (edited) Hei Tom. Jeg tar gjerne et flak. Kan kjøre ut til deg når det passer. Edited January 30 by svivel Quote Link to post Share on other sites
Camilla home of the brave 10 Posted January 30 Report Share Posted January 30 2 timer siden, Eagle skrev: Camilla, bare ta kontakt via melding evt, så avtaler vi. Jeg liker at koraller får litt størrelse, så årsaken til at nevnte koloni skal bort er fordi det ser ut som på følgende bilde i motsatt hjørne. Håper å få fokus på acroer på den plass jeg får frigitt. Mao. Et monti og et acrohjørne Får ikke til å sende melding...? Jeg er på 90807957 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mats Brentebråten Posted January 31 Report Share Posted January 31 Hei Tom, tar også gjerne et flak, mulighet til å kjøre ut når det passer. Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted January 31 Author Report Share Posted January 31 Hei Da har jeg kontakt med alle interessenter i tråden her bortsett fra @Mats Bentebråten. Kan ikke sende pm siden du foreløpig ikke har brukerkonto her. Quote Link to post Share on other sites
Howard 2 0 Posted January 31 Report Share Posted January 31 Hei! Tar gjerne et flak. Bor i Bærum. Kan hente i morgen. Quote Link to post Share on other sites
Guest Jan Posted February 1 Report Share Posted February 1 Skal også ha om de er fortsatt til salg Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted February 1 Author Report Share Posted February 1 Gjest Jan; jeg har til deg også, kan du sende en melding? 1 Quote Link to post Share on other sites
Guest Korall Posted February 2 Report Share Posted February 2 Flott! Har send de melding Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted February 3 Author Report Share Posted February 3 Nå er det bare «de ytre salatbladene» igjen, men fremdeles mye korall. Om noen kan tenke seg å skape sitt «eget salathode» så går resten for kr 500,-. Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted February 15 Author Report Share Posted February 15 Ingen som kan tenke seg masse grønne flak til en 500 lapp? Det skal ut straks, så alternativet er restavfall Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted February 21 Author Report Share Posted February 21 Da er alt solgt i denne omgang. Quote Link to post Share on other sites
e-mu 294 Posted February 21 Report Share Posted February 21 Flyttet til solgt 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts