Vegard Haugen 150 Posted January 15 Report Share Posted January 15 (edited) Acropora hyacinthus «red planet» ca 10cm (eller mindre/ større etter ønske) byttes mot annen Acropora i omtrent samme størrelse (kom med forslag) Eller evt: Seriatopora hystrix Seriatopira guttatum (ikke caliendrum) Montipora capricornis - Grønn med lilla vekstkant Lilla Montipora sp. «foliosa/ capricornis» Eller noe helt annet, kom med forslag Også zoanthider, men ikke små avleggere som går med på ett fiskemåltid. Edited January 16 by Vegard Haugen Quote Link to post Share on other sites
Tomas 225 Posted January 15 Report Share Posted January 15 6 minutter siden, Vegard Haugen skrev: Acropora hyacinthus «red planet» ca 10cm (eller mindre/ større) byttes mot annen Acropora i omtrent samme størrelse (kom med forslag) Eller evt: Seriatopora hystrix Seriatopira guttatum (ikke caliendrum) Montipora capricornis - Grønn med lilla vekstkant Lilla Montipora sp. «foliosa/ capricornis» Eller noe helt annet, kom med forslag Også zoanthider, men ikke små avleggere som går med på ett fiskemåltid. Her tipper jeg vi kommer til enighet. Jeg er hvertfall veldig interessert. Har du Acropora PB? har Hystrix (rosa med grønne og lilla polypper), syregrønn capri, en drøss med zoas og mye fet acro (dog små)... La oss ta det via Messenger Quote Link to post Share on other sites
Vegard Haugen 150 Posted January 16 Author Report Share Posted January 16 Solgt/byttet Quote Link to post Share on other sites
Andre Adenbrant 13 Posted January 16 Report Share Posted January 16 Du har inte fler? Quote Link to post Share on other sites
Vegard Haugen 150 Posted January 16 Author Report Share Posted January 16 Joda, men ikke så stor som 10 cm. Quote Link to post Share on other sites
Andre Adenbrant 13 Posted January 17 Report Share Posted January 17 Byter gärna eller köper Quote Link to post Share on other sites
Guest Kirsten Posted January 18 Report Share Posted January 18 Er også interessert. Har du noe annet interessant? Mvh Kirsten Quote Link to post Share on other sites
Vegard Haugen 150 Posted January 18 Author Report Share Posted January 18 Andre: Den største går til Tomas. Har en til som ikke er like stor, men til gjengjeld vokser nærme overflaten og har sterkest farge (vedlagt bilde). Bytter helst til noe annet spennende fremfor å selge. Kirsten: Hvis du venter litt så har jeg flere som kommer. 1 Quote Link to post Share on other sites
Kirsten Morfeld 1 Posted January 18 Report Share Posted January 18 4 timer siden, Vegard Haugen skrev: Kirsten: Hvis du venter litt så har jeg flere som kommer. Helt i orden . Bare å ta kontakt når du har noe. Mvh Kirsten Quote Link to post Share on other sites
Vegard Haugen 150 Posted January 19 Author Report Share Posted January 19 Andre: Ser at først nå at du bor i Porsgrunn, som er et godt stykke unna. Jeg foreslår at vi avventer byttingen litt til vi har mer som kan byttes, som forsvarer den lange turen. Quote Link to post Share on other sites
Andre Adenbrant 13 Posted January 19 Report Share Posted January 19 Enig. Tänkte också att det var närmare. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts