Jump to content

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Jeg vurderte Hydra 64 på mitt kar med mål 160x 75, og fant ut jeg måtte ha minimum 3 helst 4 slike lamper for å få god nok dekning.

Det avhenger selvfølgelig av hva du vil holde i akvariet, type koraller og hvor de skal plasseres.

Umiddelbart tenker jeg du bør vurdere minimum 3 stk Hydra 32 om du setter de på tvers av lengden.

Jeg valgte CoralCare lamper fremfor AI tilslutt.

• 0

Ja det er jo helt opp til deg hvilke koraller du ønsker og hvordan du innreder.

De fleste tenker eksempelvis at acroporaer trenger veldig mye lys, men det finnes flere ekstremt vakre dypvannsarter som trives utmerket på litt skyggefulle plasser.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Petter Hartmann
      Lurer på hva som anbefales med tanke på T5 lysrør. Er jo så mange å velge mellom. Jeg har 8 lysrør på lampa mi, de er da delt inn så jeg kan slå på 4 og 4, men hvilke rør bør jeg velge?
      Regner med ar det blir klabb og babb hvis jeg møter opp i butikken og sier jeg skal ha 8 stk. Da får jeg vel bare 8 av de som dem har på lager

• By Thomas P
      Lys
      T5 4x24W lysarmatur ønskes kjøpt
    • By Joar67
      Säljer CT lite Led 150w 
      Det finns även olika ställningar/hållare till.
      Googla gärna för exakta uppgifter om Wifi styrning mm. 
      Armaturerna är begagnade och fungerar fint.
      Pris nya 4000-4500:- styck plus upphängning.
      Har en master som jag säljer 1500kr och flera slave armaturerna för 900.- styck. Då ingår upphängning. Har sammanlagt ett 10 tal armaturer.
      En master kan styra de andra armaturerna men slave armaturerna går också att köra son vanligt. Ungefär som Sagan om ringe,  en master ring kontrollerar alla men var och en fungerar på egen hand också!
      Finns i Älvsjö/Stockholm och kan självklart skickas. Frakten till Norge för alla armaturerna=200kr.
      Svarar enklast på 0762-502189 eller [email protected]

• Create New...