Jonny H 10 Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Hei hvem styrer dette med medlemskap her på forumet jeg betalte kontigenten 02.11 men står fremdeles som forumbruker og ikke som medlem så jeg lurte jo da på hvem jeg må ta kontakt med for å få alt på plass. Jeg betalte med vipps Quote Link to post Share on other sites
0 Tomas 211 Posted November 10, 2020 Report Share Posted November 10, 2020 14 timer siden, Jonny H skrev: Hei hvem styrer dette med medlemskap her på forumet jeg betalte kontigenten 02.11 men står fremdeles som forumbruker og ikke som medlem så jeg lurte jo da på hvem jeg må ta kontakt med for å få alt på plass. Jeg betalte med vipps Hei, Jeg skal fikse dette for det. Takk for at du gir oss beskjed. Etter årsmøtet og valg så har vi dessverre ikke fått avklart hvem som blir ny ansvarlig for dette. Mvh Tomas Quote Link to post Share on other sites
0 Tomas 211 Posted November 11, 2020 Report Share Posted November 11, 2020 Da har jeg fått fikset dette. Velkommen som klubbmedlem! 1 Quote Link to post Share on other sites
Question
Jonny H 10
Hei hvem styrer dette med medlemskap her på forumet jeg betalte kontigenten 02.11 men står fremdeles som forumbruker og ikke som medlem så jeg lurte jo da på hvem jeg må ta kontakt med for å få alt på plass. Jeg betalte med vipps
2 answers to this question
Recommended Posts