Thor-Magne Jensen 11 Posted October 30, 2020 Report Share Posted October 30, 2020 hvis du hadde så stor sump du ville. hvilke 10 ting ville du hatt i den hvis plass og penger ikke betydde noe? ranger fra 1-10 Quote Link to post Share on other sites
0 Eagle 825 Posted November 1, 2020 Report Share Posted November 1, 2020 Mitt svar på dette er at min ultimate drøm er å ha sumpen i et eget rom i etasjen under eller i naborom. Altså hvis jeg hadde bodd slik til at et vaskerom med disponibel plass for sump f. eks. lå under eller ved siden av stue der akvariet står. Jeg har i alle år vært begrenset til skapet/kabinettet under akvariet, noe som både begrenser disponibel plass og ofte medfører at jeg gjerne skulle hatt slangemenneskeegenskaper Quote Link to post Share on other sites
0 e-mu 282 Posted November 2, 2020 Report Share Posted November 2, 2020 Nr 1 må være en Bubble King skummer Nr 2 Kalkreaktor Nr 3 Kalkmikser Nr 4 Alkatronic (trenger nok ikke stå i sumpen) Nr 5 Nok antall nivåfølere, til sikker drift under alle forhold. (Strømbrudd, opphengt/mangelfull vannetterfylling og masse mer) Nr 6 -8 Diverse reaktorer (Biopellets, alge, kull) Nr 9 God doseringspumpe til kalkreaktoren Nr 10 Fleece filter Quote Link to post Share on other sites
Question
Thor-Magne Jensen 11
hvis du hadde så stor sump du ville. hvilke 10 ting ville du hatt i den hvis plass og penger ikke betydde noe? ranger fra 1-10
2 answers to this question
Recommended Posts