Jump to content
Informasjon
  • COVID 19 har dessverre satt en midlertidig stopper for Reefmeet og hjemmemøter
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Eagle

Eksklusiv skummer bokstavelig talt

Recommended Posts

Vurderer å nedjustere skummerstørrelse. Lufter derfor en RoyalExclusiv BubbleKing DeLuxe 200 intern for salg.

Dette er toppmodellen til denne tyske kvalitetsprodusenten, og den har en haug med innstillingsmuligheter. Byggekvalitet/robusthet er den aller beste
Er ratet for akvarier opp til 1500 liter med høy belastning, og dette er reelle tall, ikke urealistisk skryt.

Jeg selger fordi den er for stor for mitt kar hvor fokus er mer koraller, mindre fisk.
Og fordi jeg vil frigjøre noe plass i sump.

Om jeg får solgt skal jeg ha en mindre skummer fra samme produsent.

Omgjort fra euro er nyprisen ca kr 15000,- så her mulig med et kupp. Angitt pris er smertefullt lav, så selger absolutt ikke under🙄

http://royalexclusiv.net/en/skimmers/skimmers/bubble-king-r-deluxe-200-650-int/bubble-king-r-deluxe-200-internal-rd3-speedy.html

PS! Den er i bruk, så overtakelse når ny er anskaffet, vil ikke bestille før avtale om salg av denne.

Det denne skummeren er helt rå på er muligheter for selv å kunne justere fra tørr til våtskumming.
Optimal wattstyrke skal være 28-32 W.
Vannivå i sump er fleksibelt mellom 15 til 30 cm.

NB! Viktig poeng, skummeren har den nye justerbare RedDragon pumpen RD3 Speedy på 50W, denne kan gi hele 1500 l/t luft.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Create New...