fishy 13 Posted May 25, 2020 Report Share Posted May 25, 2020 Hei!! Lenge siden jeg har vært her inne.. Lurte på om noen sendte levende fisk til haugesund området, på en forsvarlig måte? Sliter med å finne butikker her i området.. Gjerne koraller og levende stein og! Evt butikker i nærheten...Må sjekke litt ut før jeg fyrer i gang hobbyen igjen... Takker for alle svar ! Quote Link to post Share on other sites
eques 19 Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 Jeg tror Korallboden og Dream Aquarium sender over hele landet. Jeg pratet med Korallboden i går og de skal bestille snart, så kanskje de kan bestille den du ønsker. 1 Quote Link to post Share on other sites
fishy 13 Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 Hei! Tusen takk for svar Er langt ifra klar enda, ville bare finne ut om det fortsatt var mulig, så det var 2 butikker i stavanger og.. Noen som har erfaring med de. Kvalialitet på fisk og evt utvalg og kunnskap? Quote Link to post Share on other sites
Mr_Stian 41 Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 Her i stavanger har vi Korallboden og Akvarieboden på Ålgård. Begge leverer fisk og koraller av ypperste kvalitet og har god service. Prisene er også som forventet på mesteparten. Jeg handler fra begge. Tror nok begge sender levende uten problem til Haugesund. 1 Quote Link to post Share on other sites
Andre Adenbrant 10 Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 På 25.5.2020 klokken 16.13, fishy skrev: Hei!! Lenge siden jeg har vært her inne.. Lurte på om noen sendte levende fisk til haugesund området, på en forsvarlig måte? Sliter med å finne butikker her i området.. Gjerne koraller og levende stein og! Evt butikker i nærheten...Må sjekke litt ut før jeg fyrer i gang hobbyen igjen... Takker for alle svar ! Jag säljer koraller och sänder. Check min tråd på forumet eller sida på facebook. Bara å söka på reef by adenbrant. 1 Quote Link to post Share on other sites
fishy 13 Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 takker for svar, skal få sjekket det ut iløpet av morgendagen. Quote Link to post Share on other sites
Andre Adenbrant 10 Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 På 26.5.2020 klokken 23.09, fishy skrev: takker for svar, skal få sjekket det ut iløpet av morgendagen. Topp Quote Link to post Share on other sites
Korallboden AS 16 Posted June 5, 2020 Report Share Posted June 5, 2020 @fishy Vi sender til Haugesund med bussen for 160,- Vi har akkurat fått inn ny sending så du kan se på vår side om det er noe du kunne tenkt deg. www.korallboden.com Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts