Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
eques

Kart med butikker over hele Europa

Recommended Posts

Hei,

For et par uker siden startet jeg å lage et kart med alle butikker som tilbyr levende fisk og koraller i sine lokaler. Det er sikker mange av dere som liker å ta en tur til lokale butikker når vi drar på tur til et land sted. Jeg fikk veldig god hjelp av noen folk i Spania og jeg har lagt til alle jeg kjenner, men det er mange der ute!

Se kartet her.

Jeg vil gjerne be alle om hjelp av butikker dere kjenner som kan besøkes når vi tar en tur, så vennligst skriv en kommentar under med fullstendig navn av butikken og by.

På forhånd takk!

Herlig! Dette er spennende.

Jeg kan tipse om tre norske butikker til:
Richard i Fredrikstad: Zoohjørnet Østfoldhallen
Torstein i avdeling Stokke, Vestfold: Krizoo
Begge har saltvannsavdelinger og er verdt ett besøk om man er i nærheten.

Dream aquarium i Bergen. Selv har jeg ikke vært der men de stiller alltid opp på Reefmeet arrangementene og er godt omtalte butikker.

Tusen takk Tomas. Alle du skrev ble lagt til.

Det hadde vært supert hvis det er flere som bidrar og skriver alle de kjenner... hvor er dere? ;)

Bra tiltak, men må jeg gjøre noe for å se de butikker som er lagt inn?

Jeg ser kun et standard google map🤔

14 timer siden, Eagle skrev:

Bra tiltak, men må jeg gjøre noe for å se de butikker som er lagt inn?

Jeg ser kun et standard google map🤔

Hei Eagle,

I utgangspunktet du må ikke gjøre noe annet enn å trykke på lenken... det er et kart fra google maps med markering på butikkene med levende... Det ser sånn ut per i dag:

image.png.6f418410e01b6bf230845389a8833ca6.png

Jeg ser du har fått med vår butikk så det takker jeg for :)

Vi tilbyr alt innen saltvann og har kun fokus på saltvann. Er det noen produkter du ikke finner i vår nettbutikk så skal vi alltid prøve og få tak i dette.

53 minutter siden, Korallboden AS skrev:

Jeg ser du har fått med vår butikk så det takker jeg for :)

Vi tilbyr alt innen saltvann og har kun fokus på saltvann. Er det noen produkter du ikke finner i vår nettbutikk så skal vi alltid prøve og få tak i dette.

Takk til dere for å være der for oss når vi trenger det, så det er helt naturlig å inkludere alle. Målet er å få en fullstendig kart med alle butikker med levende for å kunne besøke de der vi er eller drar. Jeg håper å få hjelp av alle som kjenner butikker, men det er noen land som ikke bidrar så veldig mye...