eques 19 Posted May 11, 2020 Report Share Posted May 11, 2020 Hei, For et par uker siden startet jeg å lage et kart med alle butikker som tilbyr levende fisk og koraller i sine lokaler. Det er sikker mange av dere som liker å ta en tur til lokale butikker når vi drar på tur til et land sted. Jeg fikk veldig god hjelp av noen folk i Spania og jeg har lagt til alle jeg kjenner, men det er mange der ute! Se kartet her. Jeg vil gjerne be alle om hjelp av butikker dere kjenner som kan besøkes når vi tar en tur, så vennligst skriv en kommentar under med fullstendig navn av butikken og by. På forhånd takk! 1 Quote Link to post Share on other sites
Tomas 231 Posted May 11, 2020 Report Share Posted May 11, 2020 Herlig! Dette er spennende. Jeg kan tipse om tre norske butikker til: Richard i Fredrikstad: Zoohjørnet Østfoldhallen Torstein i avdeling Stokke, Vestfold: Krizoo Begge har saltvannsavdelinger og er verdt ett besøk om man er i nærheten. Dream aquarium i Bergen. Selv har jeg ikke vært der men de stiller alltid opp på Reefmeet arrangementene og er godt omtalte butikker. 1 Quote Link to post Share on other sites
eques 19 Posted May 13, 2020 Author Report Share Posted May 13, 2020 Tusen takk Tomas. Alle du skrev ble lagt til. Det hadde vært supert hvis det er flere som bidrar og skriver alle de kjenner... hvor er dere? 1 Quote Link to post Share on other sites
Eagle 829 Posted May 14, 2020 Report Share Posted May 14, 2020 Bra tiltak, men må jeg gjøre noe for å se de butikker som er lagt inn? Jeg ser kun et standard google map Quote Link to post Share on other sites
eques 19 Posted May 15, 2020 Author Report Share Posted May 15, 2020 14 timer siden, Eagle skrev: Bra tiltak, men må jeg gjøre noe for å se de butikker som er lagt inn? Jeg ser kun et standard google map Hei Eagle, I utgangspunktet du må ikke gjøre noe annet enn å trykke på lenken... det er et kart fra google maps med markering på butikkene med levende... Det ser sånn ut per i dag: Quote Link to post Share on other sites
Korallboden AS 19 Posted May 21, 2020 Report Share Posted May 21, 2020 Jeg ser du har fått med vår butikk så det takker jeg for Vi tilbyr alt innen saltvann og har kun fokus på saltvann. Er det noen produkter du ikke finner i vår nettbutikk så skal vi alltid prøve og få tak i dette. Quote Link to post Share on other sites
eques 19 Posted May 21, 2020 Author Report Share Posted May 21, 2020 53 minutter siden, Korallboden AS skrev: Jeg ser du har fått med vår butikk så det takker jeg for Vi tilbyr alt innen saltvann og har kun fokus på saltvann. Er det noen produkter du ikke finner i vår nettbutikk så skal vi alltid prøve og få tak i dette. Takk til dere for å være der for oss når vi trenger det, så det er helt naturlig å inkludere alle. Målet er å få en fullstendig kart med alle butikker med levende for å kunne besøke de der vi er eller drar. Jeg håper å få hjelp av alle som kjenner butikker, men det er noen land som ikke bidrar så veldig mye... Quote Link to post Share on other sites
michael van reij 0 Posted March 5 Report Share Posted March 5 Mega Petshop in germany. Zoozajac Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts