Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Dimorb

Köp og salg?

Recommended Posts

Vad har hänt inne på kjøp och salg?

Allting står som solgt och må gå in i kategorin solg för å göra en ny annons?

Är det någon som driver sidan fortsatt eller är den bara till förfall? 

18 timer siden, Eagle skrev:

Den gamle kjøp/salg modulen er stengt, men denne fungerer utmerket:

https://saltvannsforum.no/forum/15-kjøp-og-salg/

Kommer rakt till en sida där det står att man inte kan lägga in något nytt och att det gamla har blivit flyttat. 

Alla gamla annonser som jag ser är markerade med sålt även om annonsören inte har markerat dem. Jag vet för jag har några gamla annonser som jag inte markerat som sålt. 

Går jag in på kjøp og salg på huvudsidan så kommer jag till samma sida som du länkade till. Där kan jag inte lägga in någonting.. går jag in på selges kan jag inte heller lägga in någonting. 

Men när jag går på in selges kan jag se de gamla annonserna som en enhet och nya annonser ligger under. 

Nytt_punktgrafikkbilde_(2).bmp

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Hei

Takk for at du minnet meg på hva som stod på startsiden i den 'nye' salgstråden angående at det ikke går å legge inn noe her. Dette har jeg nå endret.

Litt usikker på hva du mener med at alle gamle annonser er markert med solgt, det jeg har gjort er å stenge den forrige salgstråden (den hadde en lisenskostnad som vi i styret var for høy i forhold til bruken). Så har jeg tatt frem den enda eldre salgstråden, fra 2018 og eldre. I denne har jeg flyttet alle gamle annonser til underkategoriene for solgt, gitt/byttet og kjøpt, da ingen annonser her var mindre enn 1,5 år.

Har i ettertid oppdaget at det var mulig for ikke klubbmedlemer å legge inn annonser i disse underkategoriene, dette var ikke meningen og er nå stengt.

Håper dette oppklarte noe.

16 minutter siden, e-mu skrev:

Hei

Takk for at du minnet meg på hva som stod på startsiden i den 'nye' salgstråden angående at det ikke går å legge inn noe her. Dette har jeg nå endret.

Litt usikker på hva du mener med at alle gamle annonser er markert med solgt, det jeg har gjort er å stenge den forrige salgstråden (den hadde en lisenskostnad som vi i styret var for høy i forhold til bruken). Så har jeg tatt frem den enda eldre salgstråden, fra 2018 og eldre. I denne har jeg flyttet alle gamle annonser til underkategoriene for solgt, gitt/byttet og kjøpt, da ingen annonser her var mindre enn 1,5 år.

Har i ettertid oppdaget at det var mulig for ikke klubbmedlemer å legge inn annonser i disse underkategoriene, dette var ikke meningen og er nå stengt.

Håper dette oppklarte noe.

Hej igen.

Skall försöka förklara vad som är problemet mitt :)

Se bilagor för bilder.

Om jag klickar på länken från Thomas eller klickar på kjøp og salg i menyfältet på toppen av sidan så kommer jag till bild 1. Där finns Kjøp og salg som rubrik och underkategorier. Här finns inte någon möjlighet att klicka på lägg in ny annonse. 

Klickar mig då in på bild 2 (selges). Här inne är det en "undertråd" som heter solgt som innehåller över 2400 annonser - alla de gamla som jag har lagt in - och så ligger det 7-8 nya annonser. Fortsatt ingenstans att klicka för att lägga in ny annons.

Klickar jag mig in på "solgt" kategorin som ligger under Selges så kommer jag till bild nr 3. Tidigare fanns här en knapp där jag kunde klicka för att lägga in annons. Den är nu borta. Min poäng var att det var ganska meningslöst att ha en möjlighet att lägga in annonser i Selges/solgt undermappen. Ser att annonserna som ligger i "solgt" inte nödvändigtvis är sålda men de ligger i den mappen. 

Så frågan min är egentligen vart finner jag knappen för att lägga in en ny annons? 

1.bmp 2.bmp 3.bmp

Du finner knappen du spør om når du går inn i Selges og er registert som klubbmedlem.

Og det er rett som du skrev at det tidligere fanns en knapp for å legge inn annonser i Solgt, den skal nå være borte.