Konrad 167 Report post Posted November 13 (edited) En liten fragg er nusselige greier men det hender de blir store, og noen ganger for store. Da er det hyllevare. Seriatopora "Milka" tar for stor plass. Passer akkurat oppi ei 25 liters bøtta heldigvis. [[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eagle 763 Report post Posted November 14 Omtrent så stor som en tilsvarende jeg solgte for en tid tilbake. Du må jobbe litt for å få flere saltiser i nærområdet ditt, slik at du har noen å dele med. Fin dekorasjon i bokhylla, samtidig litt trist at den ikke kunne få leve videre i et annet akvarium. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Stian 33 Report post Posted November 17 Gjorde du noe spesielt for å få den helt hvit? Jeg har noen mindre liggende jeg og, men de er delvis brune. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Konrad 167 Report post Posted November 19 Lar først korallen ligge i ei bøtte med vann fra karet. Skifter et par ganger etter hvert som bakterier gjør jobben. Spyler den etter noen dager og tar så den rene men kanskje litt gulaktige korallen oppi ei bøtte med ferskvann og en god porsjon klorin. Lar det stå med lokk over natta. Skyll ren og tørk. Quote Share this post Link to post Share on other sites