Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Tomas

Etterlysning: Vi trenger din hjelp på Reefmeet!

Recommended Posts

Hei alle sammen,

Planleggingen av kommende Reefmeet 24.03.19 er snart i mål og nå begynner arbeidet med å fordele arbeidsoppgaver få det hele til å bli ett like vellykket arrangement som tidligere år. Kunne du tenke deg å bidra litt? 
Oppgavene er verken store eller tidkrevende, men alikavel en ren nødvendighet for arrangementet.
Det er for eksempel kiosksalg, ta imot gjester i inngangen, selge litt lodd, bistand under auksjon og generell rydding.

Håper du har anledning og kunne tenke deg å bidra litt. 
Send meg gjerne en mail eller en PM. [email protected]

På forhånd takk!

MVH

Tomas
Reefmeet general :D

Får virkelig håpe folk stiller opp, og hjelper til. Selv er jeg ute på Nordsjøen, men skulle så hjerne ha vært der. Håper det passer bedre med turnusen min neste gang. Og da er hjelp

selvskreven. Lykke til med et flott arangemang. 

Jeg bidrar, ønsker ikke å konkurrere med Eagle om utrop/presentasjon av varer men ellers tar jeg i et tak der jeg kan være til nytte. 

10 timer siden, AndréMF skrev:

Jeg bidrar, ønsker ikke å konkurrere med Eagle om utrop/presentasjon av varer men ellers tar jeg i et tak der jeg kan være til nytte. 

Fantastisk Andrè! Tusen takk :)