Tomas 146 Rapporter innlegg Skrevet Januar 13 Trenger tips. Jeg har ett lite kar tilknyttet sump som refugium/fragkar. Dette er borret med 25mm høyt oppe som avrenning over til sump. 40x25x25cm. Utfordringen er at karret er så veldig tynt og idag gikk kar nr 2 i stykker under montering/igangkjøring. Jeg ser at dette potensieltsett kan briste i fremtiden og må ha en sikrere løsning. Ideeltsett kun front i glass og resten i ikke-gjennomsiktig materiale for å skåne resten av teknisk rom for lysgjennomskinning. Tips og erfaringer mottas med takk. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Vegard Myrvang 211 Rapporter innlegg Skrevet Januar 14 Hva med å lime på en tykkere plate der du skal borre ? For det er iforbindelse med at det er borret i toppen det ryker ? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Tomas 146 Rapporter innlegg Skrevet Januar 14 første karret røk der, så borret jeg sinnsykt forsiktig hull nr 2 og det gikk fint. Etter at vannet var i fikk jeg en dråpe i ny og ned ut av gjennomføringen og jeg "skulle bare" stramme gjennomføring litt til... Nå er jeg lei av så skjørt glass Har sendt en forespørsel på acryl via en bekjent, som mente at han lett kunne lage dette til meg og at jeg kunne lime selv. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider