Gå til innhold
Informasjon
  • Husk å book neste Reefmeet i kalenderen. Søndag 24.03.19 i Drøbak. Mer info kommer
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • NYHET. Nå kan man legge ut objekter i "kjøp og salg" å motta bud hvis man ønsker. Sjekk det ut!
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
  • 0
Ronnyee

Deltec sump Typ 41.20

Spørsmål

Er uerfaren med saltvann. Har nettopp kjøpt en 550 ltr akvarium med en deltec sump. Har ikke sett sump av denne typen før. Heller ikke skummeren som som er med. Hvordan fungerer disse? Er det noen som har noen erfaringmed sumpen og skummer?

IMG_0127.JPG

IMG_0126.JPG

IMG_0125.JPG

IMG_0139.JPG

IMG_0140.JPG

Endret av Ronnyee

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0

Hei,

Jeg klarer ikke helt å se hvordan denne sumpen ser ut og det samme med skummeren. 
Om det er en Deltec skummer så har jeg kun erfaring med andre/mindre Deltec typer.

Vet du om dette er en custom sump eller en original deltec?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0
På 27.11.2018 klokken 20.08, Tomas skrev:

Hei,

Jeg klarer ikke helt å se hvordan denne sumpen ser ut og det samme med skummeren. 
Om det er en Deltec skummer så har jeg kun erfaring med andre/mindre Deltec typer.

Vet du om dette er en custom sump eller en original deltec?

Det er en original Deltec System Aquarien TYP 41.20, med skummer som jeg tror er en TS 1060 (Typ 89). Det er også et nitrat filter som har to "ruller med skumplast" som er trend inn på to rør.  

Endret av Ronnyee

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå