Gå til innhold
Informasjon
  • Husk å book neste Reefmeet i kalenderen. Søndag 24.03.19 i Drøbak. Mer info kommer
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • NYHET. Nå kan man legge ut objekter i "kjøp og salg" å motta bud hvis man ønsker. Sjekk det ut!
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Korallboden AS

Vi reiser og håndplukker levende

Anbefalte innlegg

Vi reiser ned til vår fantastiske forhandler Tropical Marine Centre og håndplukker levende førstkommende tirsdag. Hvis det er noe du kunne tenkt deg bestilt så må vi ha bestillingen før tirsdag 1f642.png?_nc_eui2=AeE0sUl6oDjSOQXLXdOj6:)

Tropical Marine Centre har utviklet en fantastisk hjemmeside som gjør at du kan lage deg en ønskeliste og sende den direkte til oss!

For og sende ønskeliste til oss kan det gjøres på følgende måte:

1: Gå til https://www.tropicalmarinecentre.co.uk/en
2: Lag en bruker oppe til høyre : Log in -> MY TMC 
3: Find a dealer -> Søk på korallboden -> Preferred dealer 
4: Livestock/Drygods -> plukk levende eller utstyr du ønsker 
5: Når du er ferdig og plukke det du ønsker så trykker du på My TMC -> My Wishlist -> Request a quote. Legg gjerne med en tekst hvis du ønsker forskjellige kjønn 1f642.png?_nc_eui2=AeE0sUl6oDjSOQXLXdOj6:)

PS: Hvis du trykker på bildet av fisken så vil du få opp om fisk/korall er på stock og hvilken størrelse 1f642.png?_nc_eui2=AeE0sUl6oDjSOQXLXdOj6:)

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

5.PNG

6.PNG

7.PNG

31.PNG

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende! God tur. Turen kommer noen måneder for tidlig for min del, siden akvariet fremdeles er fullt av luft :)
Kos dere på tur!

mvh Tomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke helt å følge veiledningen din for å komme frem til stocklistene, stopper når jeg kommer til bruker/passord innlogging.

Men er det noen fine og aktuelle koraller for meg, er jeg interessert. Gikk fint med forrige transport til meg👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Eagle skrev:

Klarer ikke helt å følge veiledningen din for å komme frem til stocklistene, stopper når jeg kommer til bruker/passord innlogging.

Men er det noen fine og aktuelle koraller for meg, er jeg interessert. Gikk fint med forrige transport til meg👍

Hei Eagle :)

Du må lage deg bruker for og kunne lage en wishliste :) etter du har gjort dette så kan du plukke hvilken fisk du kunne tenkt deg og sende ønskelisten til oss.

Jeg kan røpe såpass at det kommer cites koraller og det som kommer denne gang er :

20 High end Australia Acropora 
10 Elegance coral fra Australia 
10 Hammar/torch fra Austalia 

+ vi kommer til og ta med mye mykkoraller og annet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Vegard Myrvang skrev:

Vegard prisen på følende er:

Pussey Coral: Small 550,- Medium 735,- Large 980,-. Disse er dessverre ikke på stock per dags dato 
Finger Coral : Small 335,- Medium 450,- Large 630,- Disse er dessverre ikke på stock per dags dato 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå