Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Vegard Myrvang

Hjemmemøte 3. November 1430

Anbefalte innlegg

Det er et flott akvarium på ca 1100 liter med sump i underetage. Det er også mulig å parkere hos meg, og gå ca 5 min opp til Sander. Jeg har en stor Keiser, men ønsker å få kjøpt noen langtentaklede stenkoraller. Håper det ikke blir fiskemat.

Holmestrand jernbanestasjon har heis opp til Rove fjellplatå, hvor jeg kan hente folk. 

MVH   Ulf- tlf 91633409

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette skulle jeg gjerne vært på,men jeg rekker desverre ikke  denne dagen .flott med aktiviteter og hjemmemøter!!! hilsen Øystein Karlsen .grenland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda😔 dette karet skulle jeg gjerne ha sett, men lørdag fungerer dessverre ikke for meg.

Søndag derimot....🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ouch, den helgen er jeg dessverre opptatt.
Det var da som pokker. Lykke til med arrangementet Øyvind og takk for at du åpner opp dørene for oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til meg folkens. Jeg har hengt med i klubben noen år nå. Mitt problem har vært flere vannlekkasjer som har satt meg ut av spill i perioder. Men gir ikke opp😉

Jeg har i dag et akryl akvarium på ca 1200l med 400l sump i kjelleren ,enkelt oppsett og et avslappet forhold til koraller og sporstoffer 😬 Har enkle mykiser, annemoner,flotte skive annemoner, muslinger og knapper +++ Mye flott fisk som er mitt fargespill i karet Dette kan beskues neste helg for de som har lyst.

Fint vist dere melder her inne at dere kommer. Så har jeg litt kontroll på kaker og kaffe til folket.

Finner du ikke frem så er mitt mob nr 93298101

Velkommen 

292E5B35-43EA-4E86-BE9E-19E96F8AE5E4.jpeg

40D8509C-0935-4133-A9E6-BB958AC3BB21.jpeg

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Sander for et hyggelig hjemmemøte. Takker også Toril for gode kaker. Flott og se nye ansikter. Det ble pratet løst og fast om saltvann. Alle var enige om at hjemmemøter er noe å se frem til. Så nå håper jeg at det er noen der ute som tar stafettpinnen videre. Dette er også et godt grunnlag for å få nye medlemmer til Saltvannsforum.

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå