Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Sander Akerholt

Hva skjer egentlig med saltvanns forum om dagen?

Anbefalte innlegg

Sikkert feil av meg å kommentere her inne,da jeg bidrar heller lite selv med innhold her på siden her. Er innom her av og til. Lite nytt, få brukere. Hjemme møtene hvor ble de av? Vet det er etablert nytt styre som jobber i bakkant av forumet. Ære være de. Facebook har nok mye av skylda, men jammen er vi blitt stille alle mann. Håper styre å stell kan informer litt om hva som er på gang i klubben.

ReefMet i November er høydepunktet  flere av oss ser frem til, Ja jeg kommer. Hadde det vært en ide å fått til en diskusjon i plenum den dagen og hva vil alle ønsker framover?  Mulig jeg er for gammel, men syns hobbyen hadde et helt annet tempo/puls for 10-12 år siden. Flere med syns punkter angående tema her inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Takk for tilbakemeldingen.
I kulissene jobbes det med Reefmeet auksjonen nå i november og ett Reefmeet med foredrag ect i mars 2019. 
Hjemmemøter er ønsket fra styret, se en liten tråd her: https://saltvannsforum.no/topic/26253-etterlysning-arrangører-av-hjemmemøter/
Om vi er riktig så heldige så får vi til ett i November, som var vår målsetning på forrige styremøte. 
Utover det så jobber vi med en del saker om å endre/forbedre/justere/være mer tiltalende for å øke liv og røre på nett. Målet vårt er å få mer aktivitet på forskjellige områder men vi må få litt mer tid, da planene våre er mange, engasjementet er der men ressursene våre ikke strekker til. 
Jeg setter pris på din tilbakemelding og mottar tips og ideer med glede!

Happy Reefing!
Mvh Tomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sander; jeg har fremdeles tro på at Saltvannsforum kan bli aktivt og tilbake til gamle høyder, men det krever at vi alle som brenner for forumet og ikke minst klubben bidrar med aktivitet. Dette både med aktivitet og bidrag på forumet, som jo ikke er sååååå ressurskrevende, men også ved at mange melder seg til å hjelpe til på arrangementene fremover. Jeg håper å se mange gamle "rever" på auksjonen som nå det nye styret har tatt initiativ til i Drøbak 18. november🤞

Ooooog ikke minst linke til SF ved alle mulige anledninger når vi svarer på Facebook😉

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen tekniske utfordringer med SF om dagen? Jeg har prøvd å holde basen kjørende, men har ikke hørt noen tekniske klager. Det vil nok ta tid for å få forumet opp igjen da folk har endret vaner. Tror nok folk bare må være tålmodige.

Iflg loggene er det en økende mengde med besøkende på siden, så er nok mange som sitter på gjerdet.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå