Gå til innhold
Informasjon
  • Husk å book neste Reefmeet i kalenderen. Søndag 24.03.19 i Drøbak. Mer info kommer
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • NYHET. Nå kan man legge ut objekter i "kjøp og salg" å motta bud hvis man ønsker. Sjekk det ut!
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
e-mu

Etterlysning: Arrangører av hjemmemøter

Anbefalte innlegg

Hei

Styret i Saltvannsforum har planlagt hjemmemøter i November,  Januar, Februar og April. Til dette trenger vi arrangører, så om du kunne tenke deg å arrangere et slikt, ikke nøl med å ta kontakt med undertegnede.

Møtene er veldig uformelle og holdes normalt fra kl 1200 til 1500 på en søndag, som selvfølgelig verten/arrangør bestemmer.

mvh

Stein-Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det hjemmemøte hos meg i november i fjor, men om det kan bidra til å utløse et ras av andre som vil stille opp, så er dere velkomne hit igjen😌

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, drar denne opp igjen. 

Pr dd har vi mulige arrangører i Eagle, Tomas (holder på med nytt oppsett) og undertegnede. Meeeen, vi kunne tenke oss noen fler, og som vi kanskje ikke har vært hos før.

mvh

Stein-Egil 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har riktignok vært hos meg tidligere, men jeg har blitt smittet litt av litersyken siden den gang, så hvis noen har lyst på en tur, så stiller jeg...

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå