Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Reefmeet i februar 2018 ble en meget bra oppgradering av konseptet og jeg føler de besøkende var enig i det. Flotte foredrag, finfine lokaler, engasjerte leverandører og entusiastisk publikum. 
Se video fra arrangementet her, produsert av Haukeblikk film.

ReefMeet promo video

Ellers så kan jeg informere om at jeg nå har fått muligheten til å dra Reefmeet konseptet inn i Saltvannsforum hvor vi i det nye styret skal jobbe med å planlegge nytt møte.
Jeg kan røpe at jeg allerede jobber med en ren Reefmeet-auksjon høsten 2018 og er positiv til ett nytt Reefmeet mars 2019.
Vi kommer tilbake til detaljer men først må vi få unna bading, ferie og sommerøl.

Stay tuned folks! 
Husk å passe på karrene deres i sommervarmen! (Hvis ikke så sees vi nok hvertfall på Reefmeet auksjonen! )

mvh
Mr. Reefmeet :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14.10.18 er herved holdt av og booket! 
Nå er det bare å gro koraller og hamstre fisk folkens... Tidenes auksjon incoming!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Eagle skrev:

Aaah den store auksjonshelgen.

Fersk sådan i Oslo AK på lørdag og Salt på søndag.

Salt på søndag sier du?! OAK som prøver seg  igjen eller mener du OAK på lørdagen og Reefmeet på søndag?
Om sistnevnte er korrekt, så blir det jo en knallhelg for alle akvarister i landet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagens OAK auksjon den 13. oktober som er fastlagt siden i fjor høst ja, og nå publisert salt auksjon på søndag 14.

Bortsett fra undertegnede og muligens et par tre andre som liker både ferskt og salt blir neppe dette en krasj😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå