Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Tomas

Velkommen til det nye styret av klubben vår

Anbefalte innlegg

Hei,

På vegne av det nye styret ønsker jeg informere litt om planene våre fremover. Vi er ett knippe ivrige og entusiastiske akvarister fra Østfold, vestfold  og Akershus i forskjellige alder og erfaring. Noe som vil være perfekt for fremtiden og oppgaven vår med å gjøre klubben mer attraktiv, få mere diskusjoner, deling av tips og råd og selvfølgelig få i gang hjemmemøter og andre show. Selve forumet og det tekniske rundt det skal også videreutvikles.

Mulighetene er mange, ideene er enda flere så vi må få sommeren på oss til  å planlegge høstens aktiviteter.
Vi håper at flere vil hjelpe oss med å få forumet til å bli ett mer attraktivt sted for oss i miljøet! Har du noen gode tips, ideer eller ønsker - del de med oss! 

På vegne av styret så ønsker jeg alle en god 17. mai og en god sommer!
Happy reefing!

Mvh Tomas Kaumer
Ny leder av saltvannsforum
[email protected] 

• Thanks 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tomas,

gratulerer og ønsker med dette det nye styret lykke til med tiden framover.

Jeg har et forslag, som jeg har forsåvidt nevnt flere ganger i forumet og det er få til en såkalt Tank of the Month. Dette tror jeg vil skape entusiasme, flere som deler akvariene sine og dermed øke aktiviteten på forumet. Hvis utdelingen også kan toppes med en liten pris (hvis noen butikker er villig til å sponse dette), så hadde det vært prikken over i'en. Om det er frykt for at det er for få akvarier i Norge, kan frekvensen senkes til annenhver måned eller hvert 3. måned for hver kåring.

Endret av Haimat
  • Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et gammelt, men godt forslag Haimat, og noe som sikkert kan bidra til økt aktivitet generelt.

Når en beslutning og konkurranseregler foreligger melder jeg meg frivillig til å spørre en butikk eller to i min region om gevinster. Så regner jeg det som bankers at andre kan bidra med å spørre i sitt lokalområde😇.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Haimat skrev:

Hei Tomas,

gratulerer og ønsker med dette det nye styret lykke til med tiden framover.

Jeg har et forslag, som jeg har forsåvidt nevnt flere ganger i forumet og det er få til en såkalt Tank of the Month. Dette tror jeg vil skape entusiasme, flere som deler akvariene sine og dermed øke aktiviteten på forumet. Hvis utdelingen også kan toppes med en liten pris (hvis noen butikker er villig til å sponse dette), så hadde det vært prikken over i'en. Om det er frykt for at det er for få akvarier i Norge, kan frekvensen senkes til annenhver måned eller hvert 3. måned for hver kåring.

Dette liker jeg! Takk for innspillet Ken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer som ny leder Tomas.
Et knippe ivrige, entusiastiske akvarister i et styre er et godt grunnlag for liv i klubben.

Håper selve forumet igjen kan bli et sted der alle akvarister kan samles.

Der de tar de lengre og potensielt informative diskusjonene som går mer i dybden og som ikke minst er mulig å finne tilbake til i etterkant.
Der de lager byggetråden sin som de oppdaterer over år mens karet utvikler seg.
Der de søker gjennom gamle tråder etter motivasjon, informasjon og svar.

Dette klarer ikke facebook grupper å legge tilrette for i samme grad og er absolutt noe som burde vektlegges her på forumet.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå