Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

Det avholdes årsmøte 3 Mai Klokken 19:00 hos Ulf Knutsen i  Ekebergveien 10b Holmestrand.

Årsmøtet bør ta stilling til følgende forslag:
Admin for forum pr nå: Aleksander Lyse opptas som styremedlem.
Styret bør kunne konstituere vervene til en viss grad selv.

Valg komiteen har følgende innstilling til nytt styre:

Leder: Tomas Johnsrud Kaumer
Nestleder: Vegard Myrvang
Kasserer: Stein Egil Musæus
Sekretær: ?
Styremedlem: Ulf sitter et år til.

Vi beklager kort varsel.
Pga kort varsel håper vi at de fremmøte tillater eventuelle benkeforslag,.
Forslag I tråden er også velkommen. 

Vel møtt!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som deltager i valgkomiteen kan jeg tydeliggjøre at fra valgkomiteens ståsted så har det vært viktigst å finne motiverte kandidater som vil bringe denne viktige klubben  som det mest sentrale støttepunktet for vår kjære hobby i Norge fremover.

Oppdraget har hatt fokus på nettopp å finne kandidatene, konkret peke på en lederkandidat og en kasserer. Så tenker vi at styret selv bør fordele alle arbeidsoppgavene når de konstituerer seg.

Med den formidable innsatsen Aleksander Lyse gjør for forumet, mener valgkomiteen han kan bidra enda mer og bedre som del i styret.

Med forslaget som da vil bestå av totalt 5 styrerepresentanter er det ikke livet om å gjøre å finne en sekretær.

Møt opp og vær med å påvirk hvordan klubben skal fungere👍

Kan du ikke møte går det sikkert an å sende forslag, evt stemme på styrevalget til Sven-Egil før møtet også😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det med å ta med objekter på ett årsmøte? 
Er vel anledning for å selge/ kjøpe litt levende på disse møtene også i form av en auksjon eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ingen protesterer burde det gå fint an å avvikle en liten auksjon etter årsmøtet. Det har i alle fall vært vanlig å ha slik på ordinære hjemmemøter.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke alle fremmøtte , og håper at vi kan bli enda flere på hjemmemøter fremover. Den neste seansen hos meg blir ca 14 Mai , når neste kar skal inn. Da kan alle som liker å bære , bare komme. Mvh Ulf

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som lurer kan jeg bekrefte at årsmøtet ble gjennomført, årsberetning og regnskap ble godkjent. Klubben har en god økonomi med med et solid beløp på bok.

Nytt styre ble valgt ved akklamasjon, og er nå i gang med sin konsolidering, jeg er sikker på vi alle kan vente oss et adskillig høyere aktivitetsnivå fremover.

For at dette skal bli bra er vi avhengige av at flere støtter opp, bidrar med aktivitet på forum og på arrangementer, stiller opp og foreslår seg selv evt andre som verter for hjemmemøter. Meld deg som frivillig ved å si fra til styret hva du kan bidra med:

-Praktiske oppgaver på arrangementer som auksjoner eller seminarer.

-Kompetansefelter du har som kan være verdifulle på forumet: moderatorbidrag, og annet.

Tema er til tross for god økonomi:

Hva kan jeg bidra med for å skape en fantastisk klubb med en god fremtid, ikke hva klubben skal bidra med til meg for at jeg skal være med?

Oooog ikke minst bidrar med en 200 lapp i kontigent så klubben kan blomstre og fortsette, det er knapt en Ballingposjon👍

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå