Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

For meg så ser det ut som en Kenya tre koral. Dersom mine antagelser stemmer kan du lese mer om den her.

Endret av KLT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Ramboroy
      Har laget annonse p� facebook her:�https://www.facebook.com/Korall-Rydde-Salg-144679369583158/
      Hei. Vi er 2 som har "ryddesalg" p� koraller, nyttedyr, anemoner. Har laget en egen side bare for dette med WYSIWYG. Her er det masse snadder!! Spesielt Muslinger, Maxi anemoner og Zoas. Det blir solgt pga vi ikke har plass og s� er det et lite mili� her p� s�rlandet s� derfor tenkte jeg � ta en leverings runde til Stavanger og Oslo. Tenker f�rst en tur til Stavanger p� Torsdag 1/2 og til Oslo p� L�rdag 3/2. Det kan leveres langs E39 og E18. Tar 50kr i frakt pr. pers til drivstoff og ei p�lse.��Men om det er f� som vil ha s� m� jeg ha muligheten til � trekke meg. Det er 2,5 timer til Stavanger og 5 timer til Oslo en vei. Skulle det v�re flere interesserte mellom Oslo og Moss s� kan jeg ta den veien og ta ferja til Horten og hjem. Har merket bildene med nr. Det er f�rste man til m�lla. Skriv p� bilde at du vil ha den og send meg en PM med alle nr. du vil ha. Ellers bare sp�r. Siden det er s� langt � kj�re vil jeg ha et depositum p� 200kr s� er eg sikker p� at jeg slipper � m�tte vente og ta ting med meg hjem og i v�rste fall stryker det med pga en lang tur. H�per dere forst�r det. Det kommer nok noen flere ting inn p� siden. Tar forbehold om eventuelle feil p� siden.
      Legger med noen bilder her.

• Av Rebekkahelen
      Hei. Jeg har en del Pom pom xenia-avleggere jeg ønsker å bytte  bort mot nyttedyr. Enten snegler eller røde eremitter (ikke blå).
      Kontakt meg på SMS: 98 82 96 53

Mvh Rebekka