Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

er det noen som har testet Seneye lysmåler og basic overvåknings systemet? Korallen,no har det på si nettside. har bestilt meg Seneye reef pack pakken, mest siden jeg synes det ser ut som en rimelig PAR og fargetempratur måler for tuning av LED lysene mine, men kontinuerlig overvåkning er heller ikke å forakte, dog begrenset til noen få verdier da.

Etter å ha gjort litt research så fant jeg ut at BRS har testet denne og PAR måleren de testet var tilnærmet like presis som en enhet de bruker til 2700 dollar. Blir spennende å teste denne.

Noen andre som har?

Trenger nok også litt tips om hvilken PAR verdier man bør sikte på i karret for god vekst av koraller etc. Fargetempratur er vel kanskje litt mer personlig preferanser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt, funker bra, reddet faktisk karet mitt på en ekstremt varm sommerdag der temp gikk til et farlig nivå, fikk beskjed av seneye hub`n og fikk ordning på det. Imponert over lysmåleren også til den prisen. Man må kjøpe slides som varer en mnd men det er ikke akkurat noe arbeid. Anbefaler deg å stikke på clas ohlson å kjøpe deg en wifi hub så seneye`n står koblet til og måler&laster ned konstant å ikke bare når du kobler til Laptop.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg ikke storfan da jeg synes disse slidene koster mye og varer mye kortere enn lovet. Som en PAR-måler er den veldig bra, særlig de nye som har oppgradert PAR-måler og er verdt prisen sin i det. En fin sak som er fint å putte inn i karantenekar etc, men bruker den ikke på hovedkaret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tkk for tilbakemeldinger. Har bestilt varianten med WiFi boks så trenger ikke PC tilkoblet :) ganske sikker på at jeg kunne ha løst det rimeligere, men veldig praktisk å bare handle alt på ett sted, fra samme produsent. Godt å høre at PAR måleren er bra :) gleder meg til å få tunet lyset en del i karret.

Sitat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av aleks
      Selger Seneye webserver - fungerer som den skal. Info her:�https://www.seneye.com/store/seneye-web-server-wifi.html