Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
PaalGisle

Medlemskontingent 2018

Anbefalte innlegg

Vi er godt i gang med et nytt år, og det er på tide å betale medlemskontingent for 2018.

Ihht. tidligere årsmøte vedtak sendes det ikke lengre ut fakturaer til hver enkelt, men 

medlemskap for 2018 kan tegnes ved å betale kr. 200,- til kontonr. 2505 02 43977

(Merk innbetalingen med Medlemskap 2018 og hvilket "kallenavn" du benytter her på SF)

Endret av PaalGisle
  • Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper dere alle som har glede av dette forumet blir med å bidrar med medlemskap, enten ved å fornye eller å melde dere inn for første gang.

200 Kr er en peanøtt i årlige kostnader for mange av oss som antagelig bruker store summer på akvarier våre.

Se på det som en investering til å utvikle blant annet et nå reklamefritt forum til gamle høyder.

Og et bidrag for å gi klubben med kommende nytt styre litt handlingsrom👍

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den betalt, jeg vil anbefale å ikke bare merke med " Medlemskap 2018", men inkludere forumnavnet / nick'et ditt også.

Til moderatorene: det er godt mulig denne posten går medlemmene hus forbi, jeg mener det bør (tillates å) sende en høflig invitasjon til registrerte e-postadresser / PM om muligheten til å støtte SF nå som det har blitt så lekkert og velfungerende som det har blitt.  

Godt mulig det kan få folket til å ta en titt og opdpage revolusjonen også. Takk for den flotte jobben som har blitt gjort her inne (selv om jeg ikke bidrar så mye, ennå)

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalt.

Nå må sittende styre få ut finger'n å innkalle til årsmøte. Nok av medlemmer som etterspør nå syntes jeg. 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå