Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Eagle

Tropestua - ny butikk i Oslo

Recommended Posts

I dag åpnet Tropestua beliggende på Grorud i Oslo, ny butikk som drives av Farshad Sohrabi og Eirik Larsen. Begge velkjente og høyt respekterte medarbeidere med fartstid fra Jan Holt Akvarium på Bislett og deretter i Heggedal i samarbeid med Webzoo.

Så det var ikke med lite spenning og forventninger jeg reiste dit på åpningsdagen.

Enkelt og greit, mine forventninger ble absolutt innfridd; et flott lokale på en lett tilgjengelig adresse med bra parkeringsmuligheter. Tiltalende innredning og ryddig lokale, akkurat slik jeg altså forventet av disse herremennene.

De satser på velkjente merkevarer av anerkjent kvalitet og det viktigste bra antall akvarier i ulike dimensjoner så de kan vise frem alt levende til salgs.

Utvalget var meget godt på fisk, sunne og vitale individer, i tillegg et utvalg av lps og noe mykt.

Denne butikken blir nok min LFS nå selv om nærmere 120 til 140 Kr i bompenger kan virke noe hemmende. Derfor god timing undertegnede disponerer en el bil fra mandag neste uke👍😛👍.

Jeg vil oppfordre alle salte akvarister i det sentrale østlandsområdet å avlegge butikken et besøk snarest og ta med godt med penger, dere vil se mange fristelser😁

Helt enig, en fin butikk som fokuserer på det viktigste - butikken. Satser og håper det blir fokusområdet til Tropestua, og ikke blir for opptatt med eksterne kunder.

Gode parkeringsmuligheter, og et bra lokale. Ble noe nytt i akvariet i dag også, og blir nok en plass vi drar innom når vi drar til Oslo-området.