Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
aleks

Noen endringer på kategorier

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å forenkle kategoriene litt da det ble så ekstremt mange tidligere. Skal gjøres litt bedre ila helgen. Er det noen kategorier dere synes kan slås sammen evt mangler.

Viktig at det ikke blir for mange små kategorier med fire innlegg på ti år. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er absolutt en hel del ting som kan endres og det er en omfattende jobb, men det er viktig at folk er enige i det som blir gjort av justeringer.  Målet må være å forenkle  slik at man ikke går seg bort i alle kategorier og blir motløs. 

"Alger og bakterier" kunne vært en ny underkategori på "levende"

"GPP og vissvass" går vel inn i "off topic" er vel meningen antar jeg.

I Historiske innlegg er det vel en god del som ikke trenger fases ut vel, og med "innlegg som fases ut" mener du vel "Kategorier med innlegg som skal fases inn i andre kategorier"? Men i underkategorien "butikkprat" burde det meste være unødvendig info, mye bare pga at de fleste ikke eksisterer lengre.

Å få all info inn i spesifikke emner er fånyttes for det går ikke og det bør vurderes nøye om ting bør ha en egen kategori. Info trenger ikke bli borte men det kan blandes inn i andre kategorier og så kan folk heller bruke søkefunksjonen til å finne mer spesifikk informasjon. 

Jeg mener det må være et spesielt poeng eller viktig fordel med å kategorisere info. F.eks. kan info som er viktig for personen men vag og litt vanskelig å finne gode søkeord på, være et poeng å legge i egen bås. 

Vet ikke helt om det er så nødvendig med den nye "Spørsmål og svar" underkategorien. Håper det kommer mange innspill på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja folk må absolutt komme med ønsker. Jeg har ikke slettet noe, så mulig å reversere og flyttet ting. Det jeg prøver å unngå er for mange tomme kategorier da folk som ikke vet hvor de skal poste legger det i generell uansett. 

Det som ligger i fases ut kan flyttes inn igjen uten problemer. Forhandlere skal flyttes et hakk opp i hierarkiet

Alle ønsker tas med takk :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noen kategorier som fortsatt bør ligge. Som bl.a. "Hva skjer i akvarienorge" og "Bilder". Disse har faktisk blitt litt brukt(har generelt vært liten aktivitet over hele linja i lang tid), og er ganske selvforklarende etter min mening.

Synes også det er greit med en kategori for butikkprat fortsatt, selv om det er mye der som er gammelt og utdatert.

Forhandlerdelen av forumet kan med fordel forenkles. Her foreslår jeg å fjerne alle underkategoriene, og heller la det ligge igjen og gjenåpne den med informasjon fra forhandlere.

Vi trenger ikke en egen Off-topic, da vi har GPP & Vissvass kategorien.

Ingen innlegg bør foreløpig fjernes(kanskje utenom info fra forhandlere da dette uansett er høyst utdatert), men heller omkategoriseres. Dette for å bevare historikken. Det er dette forumet sånn sett lever på i forhold til andre medier som f.eks. Facebook, hvor det er vanskeligere å søke. Dette er ihvertall noe av mine synspunkter.

Forøvrig er vel dette kanskje noe styret (det evt. nye?) i klubben også bør diskutere litt sammen med evt. moderatorene og admins. Slik at vi får en helhetlig gjennomgang og historikk på hvorfor forum og kategorier er slik de er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå