Gå til innhold
Informasjon
  • Husk å book neste Reefmeet i kalenderen. Søndag 24.03.19 i Drøbak. Mer info kommer
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • NYHET. Nå kan man legge ut objekter i "kjøp og salg" å motta bud hvis man ønsker. Sjekk det ut!
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!

Anbefalte innlegg

Hei alle salte entusiaster

I løpet av kort tid vil det bli innkalt til formelt årsmøte i klubben.

Vegard Myrvang og jeg har blitt foreslått som valgkomité, og det er i det utgangspunktet jeg nå skriver dette.

Vi kjenner til at mange i det nåværende styret ønsker avløsning, og Vegard og jeg jobber derfor med å finne motiverte og dyktige medlemmer som ønsker å bringe klubben tilbake til gamle høyder.

Med det mener vi å komme dit at klubbens forum er den opplagte møteplassen for alt som har med hobbyen å gjøre, og å bidra til at klubben igjen blir et talerør vår felles interesse, bidra til å sikre at hobbyen vil eksistere og at det skjer møter og arrangementer hvor vi kan møtes.

Derfor; er det slik at du som leser dette ønsker å yte, kontakt Vegard eller meg, så tar vi en dialog om hva du synes kan være gøy.

Vi har allerede noen kandidater som står klare til verv, men det skader ALDRI å få med flere.

Det går også fint i denne tråden å komme med forslag til andre kandidater enn deg selv som du vil utfordre. Også gode forslag og ønsker til aktiviteter og endringer du ønsker, og som et nytt styre kan jobbe med.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som venter, så er neste steg at det settes en dato for årsmøte av styret.

Vi har som tidligere nevnt kandidater til valget, men som valgkomitemedlem synes jeg det alltid er rom for andre forslag.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ulf

Vi er flere som nå kun venter på et tidspunkt bestemt av styret.

Kan du bidra til litt progresjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå