Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
aleks

Tester, Konkurranser, giveaways og "raffles"

Recommended Posts

Er det noen her som har kontakter, er litt mer sosial enn meg og kunne tenke seg å hjelpe meg med noen greier - butikker i norge kan også ta en titt.

Jeg planlegger å utvide saltvannsforum til mer et "forum" (som i portal, en samling) i den forstand jeg ønsker å tilby mer enn bare et forum - har lagt inn søknad på økonomiske midler, og håper det går i orden. Jeg skal være så frekk at jeg spør dere her og nå om at de som er ivirige, bør komme sammen og gjøre dette bedre. De som kan bidra med noe så håper jeg å høre fra dere. Jeg kommer til å spamme denne posten litt for å få oppmerksomhet, og vær så snill og del den med alle facebookgruppene dere har som er relevant.

Hvis DU har mulighet eller kan bidra med

1. Øremerket donasjoner for utvikling og forbedringer på denne siden
2. Produkter til loddtrekning og giveaways inkludert koraller fra privatpersoner
3. Du er bedrift og kan periodemessig stille med stort og smått vi kan lodde ut og gi bort
4. Du har mulighet til å kontakte firmaer rundt i verden for å få produkter vi kan gi bort
5. Du er bedrift og kan gi produkter til produkttester - Jeg ønsker seriøse tester av produkter her i norge, og da må vi få tilgang på produkter til å teste.
6. Du kan drive traffikk til forumet generelt sett
7. Lage en klubb her for DIN lokale klubb
8. Skrive artikler
9. Kontakte eller kjenner du eierne av de gamle norske sidene for saltvann slik vi kan kopiere, oppdatere og linke dem her / ta over sidene. Hvis de er døde kunne vi fått dem, tatt innholdet og vist det frem her
10. Er du designer eller programmerer så kan jeg alltid trenge en til på teamet.

Kort oppsummert - jeg trenger folk som kan stille med gi-bort-ting, produkter til testing og folk som kan data. Alle andre må være mer flinke til å linke til forumet og lage lokale klubber. 

Jeg ser for meg i 2018 vi har en side her med følgende
1. En skikkelig kjøp og salg-seksjon
2. Integrert akvariumlogging med grafer
3. Skikkelig artikkelløsning
4. En mer aktiv klubbaktivitet
5. Produkttester
6. Howto og guider
7. Kanskje noe collab med noen av de store youtuberne
8. Raffles of giveaways.
10. Fremsiden vil endres til å være mer enn en liste forum til en startside for akvarium hvor DINE grafer kommer opp, nye poster, artikler, tester og produkter. For den fiskeinteresserte vil jeg saltvannsforum.no kan være startsiden din!
11. Kanskje noe bedre design
12. Mye mer...

Hvis dere er interessert i dette skjer så send meg en PM!