Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen

Anbefalte innlegg

Det begynner å nærme seg årsmøte 2018, selv om jula skal gjøres unna først.

Har litt tanker iforhold til dette.
Er faktisk ikke helt sikker på om jeg har betalt kontingent for 2017.
For å kunne stemme på årsmøtet må en ha betalt kontingent for 2017 eller 2018 ?

Hvem er på valg dette året og hva tenker de om gjenvalg/motivasjon ?

Har valgkomiteen startet sitt arbeid ?

Hvilke forventninger har medlemmene til aktiviteter for 2018 ?

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannelig ikke sikker, men ble det ikke droppet kontingent siste år? Tror kanskje det, da det uansett var så liten aktivitet.

Jeg har ikke noe med styre osv. (er heller ikke praktiserende akvarist for tiden), men jeg personlig skulle ønske for SF sin del at f.eks. du (og Tomas) kunne kommet inn der. Vet ikke hvilke roller som evt. er på gjenvalg. Men SF trenger nok litt revitalisering og nytt blod i styret. Antar at kanskje de som har sittet der i årevis(S-E m.fl.) gjerne skulle ønske at de kunne latt andre styre skuta litt, eller???

Du er jo utrolig flink til å holde tak i og følge opp med hjemmemøter osv. Og Thomas er fantastisk til å klare å dra igang Reefmeet. Slike fantastiske engasjement burde fått større backing fra SF, etter min mening. Og egentlig er dette noe som faktisk SF burde arrangert som en saltvannsakvarieklubb.

Så jeg føler dere burde fått nomineringer til styreplasser, dersom dere skulle ønske det selv da selvf. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Sven-Egil skrev:

Jeg foreslår at Vegard og Tom kan være valgkomite ?

Saltvannsforum trenger nytt blod og nye ildsjeler ?

For min del tar jeg gjerne den utfordringen.

Formelt sett bør nåværende styre da gi en oversikt over hvilke styremedlemmer som ønsker avløsning og hvilke som fortsatt kan tenke seg å fortsette, på pm.

Når det gjelder kontigent, som Kim/Vegard er inne på så var det vel slik at styret besluttet å ikke kreve kontigent i 2016. I år har de vel ikke sagt verken det ene eller andre, men jeg betalte i våres når jeg så hvilken formidabel innsats Aleksander Lyse gjorde for å få forumet til å fungere igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært innkrevet kontingent for 2017. Men det har ikke vært sendt ut fakturaer. Bare oppfordringer på papirene til forrige årsmøte, samt her på forumet. Såvidt jeg vet har alle som har tatt kontakt fått informasjon om hvordan man kan betale kontingent.

Pål

Endret av PaalGisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 timer siden, Eagle skrev:

For min del tar jeg gjerne den utfordringen.

Formelt sett bør nåværende styre da gi en oversikt over hvilke styremedlemmer som ønsker avløsning og hvilke som fortsatt kan tenke seg å fortsette, på pm.

Når det gjelder kontigent, som Kim/Vegard er inne på så var det vel slik at styret besluttet å ikke kreve kontigent i 2016. I år har de vel ikke sagt verken det ene eller andre, men jeg betalte i våres når jeg så hvilken formidabel innsats Aleksander Lyse gjorde for å få forumet til å fungere igjen.

Når man har sagt A så må man vel si B.
Så jeg kan gjerne bli med i valgkommiteen.
Hadde da vært fint med en oversikt over styret med tanke på gjennvalg og hvem som er på valg osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere alle salte entusiaster.

Vegard Myrvang og undertegnede har nå jobbet iherdig, og informert sittende styre om at vi har forslag til kandidater til alle verv hvor nåværende styremedlemmer ønsker avløsning.

Neste steg er tidspunkt for årsmøtet. Inntil det faktisk finner sted, må gjerne flere som brenner for klubbens fremtid og vil bidra, gjerne melde fra. Om det er styreverv eller andre verdifulle bidrag dere ønsker å stille på, så skrik ut.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå