Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp handlet inn et brukt Red Sea Max 250 som skal igangsettes så fort som mulig. I den forbindelse opprettet jeg en brukerkonto her for å sanke inn lærdom. Problemet er at for min det så virker ikke søkefunksjonen, og da blir det mye leting. Er det mulig å få hjelp til å finne de riktige sidene man bør lese som komplett nybegynner?

Mvh Anders

Endret av Askefast

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under kategorien oppstart finner du masse nyttig info. Linken finner du her.

Jeg vil også anbefale YouTube der ligger det mange videoer knyttet til oppstart av saltvannsakvarie.

Denne videoen er en kort grei innføring:

Denne videoen er episode 1 av en litt lengre videoserie som består av totalt 52 episoder hvor de tar for seg det meste knyttet til oppstart og vedlikehold av et saltvannsakvarie.

Lykke til! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer når du prøver å bruke søkefunksjonen? Får du beskjed om at det ikke var noen treff på søket, så kan det hende det bare trengs å scrolles nedover litt. Det skjedde nemlig meg, og det tok et par søk før jeg skjønte tegninga. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, Thomas P skrev:

Hva skjer når du prøver å bruke søkefunksjonen? Får du beskjed om at det ikke var noen treff på søket, så kan det hende det bare trengs å scrolles nedover litt. Det skjedde nemlig meg, og det tok et par søk før jeg skjønte tegninga. 

Jeg får denne feilmelding uansett søk i Chrome, Safari og Firefox: 

5a29004d2377e_En_konfigurasjons_eller_serverfeil_har_oppstatt.png.192c5995e5c405b4443de7ac956f530d.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Askefast
      Hei,
      Jeg bor i Ski (follo) og skal hente mitt første saltvannsakvarium (første akvarium) ila denne uken. Håper noen vil hjelpe til ved å svare på noen av mine spørsmål:
      - Er det helt katastrofe å bruke springvann og blande saltvann selv? Jeg har ikke noe filtersystem og tror ikke det vil bli aktuelt å ha stående svære tanker med vann osv. Jeg har inntrykk av at vannet er bra i området vi bor.  
      - Jeg har forstått det riktig at det er levende stein som gjelder? Kan noen anbefale et sted å kjøpe dette? Jeg var i en butikk på alnabru hvor selv personalet synes de er så dyre at de anbefaler å handle et annet sted.
      Hvem vet hva som skjer om 1 mnd, men akuratt nå er jeg der at jeg vil undersøke denne hobbyen uten å bruke altfor mye penger. Håper dere vil gi meg noen gode råd med dette som grunnlag. :-)
      Anders
    • Av 2nice
      Hei

Har nå latt karet gå i 3 mnd funker fint

• Av Børseth
      Jeg har aldri hatt akvarium før, men har alltid vært svært fascinert av de. Har nå et ønske om å få meg et lite saltvannsakvarium. Men, hvor skal jeg begynne? Hva må jeg tenke på? Hvordan skal jeg gå frem? 
      Er veldig ivrig etter å lære så all info tas imot med stor takk🙂