Gå til innhold
selje

Rossmont Waver/Mover

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt veldig med å finne perfekt flow i mitt system og etter å ha prøvd vortech mp40, maxspect gyre osv bestilte jeg meg noen Rossmont Mover pumper og Waver styringsenheten i helgen. Har lest litt om disse og de har fått gode tilbakemeldinger de få stedene som har skrevet om de.

Jeg hadde selv aldri hørt om denne italienske produsenten så jeg er veldig spent på disse pumpene.

Pga at jeg kun kan ha pumper på bakveggen har jeg slitt med å finne pumper som jeg kan ha som ikke lager sandstorm på fronten samtidig som jeg har god flow i systemet. Mp40 funket dårlig da de ikke kan vinkles og stod bare å blåste vann mot frontglasset. Bruker en Gyre nå som jeg har vært ganske fornøyd med. Men har samme problemet med denne. Flowen blir for sterk ned mot frontglasset og jeg har vært nødt til å kjøre bare bottom. Hvis noen er ute etter en Maxspect xf150 gyre pumpe med splitter ny motordel så rop ut! Gyre pumpen gjør nok en veldig god jobb hvis den får stå på en av kortsidene :)

Valget nå stod mellom de gode gamle tunze Nano 6095 eller Rossmont Mover pumpene. Valgte sistnevnte pga at jeg fikk litt mer trøkk til prisen samt at jeg er veldig nysgjerrig på Waver.

Er det noen andre som har testet disse pumpene? Jeg gleder meg veldig til å teste de og forhåpentligvis kunne ha oppi sand igjen!

Jeg har bestilt disse pumpene:

Mover%20MX%20render%20side-front.jpg

Rossmont Mover M5800 x 2

Rossmont Mover MX13400 x 2

Rossmont%20Waver%20HD.jpg

Rossmont Waver (for å styre de to kraftigste MX13400 pumpene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fant ut at de ble for store. Jeg har kuttet til hull i veggen for magnetene og det er ikke stort nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå