Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
PLOPPERS

Hjemmemøte November 2017

Recommended Posts

Hei

Vi inviterer til hjemmemøte søndag den 5. November kl. 13:00

Møtet blir avholdt hos Tom Selvåg, å adressen er

Dugnadveien 4j

1346 GJETTUM

Gi gjerne et hint her om du/dere kommer.

• Like 1
  • Thanks 1

Hei

Da er dette evenementet hos meg om 3 uker.

Fint om dere som har planer om å stikke innom melder det her.

Ikkeno krav om å være medlem i klubben, alle som brenner for saltvannsakvarier eller lurer på sådan er velkomne.

På tide med en veibeskrivelse for de som ikke har gps/navigasjon.

Kjør E18 til Sandvika, Bærum vest for Oslo, følg E16 mot Hønefoss drøyt 1 km, etter Hamangtunnelen ta av første avkjørsel til høyre, fortsett til høyre retning Bekkestua. Fortsett rett frem til lyskryss nr 2, ta til venstre her inn Levretoppen, første vei til venstre er Dugnadveien.

Nr 4 er et rekkehus etter ca 100 meter på venstre hånd, PARKER på veien.

Kommer du kollektivt er Kolsåsbanen til Gjettum stasjon løsningen.. Følg Leirfivelveien som går langs med trikkeskinnene på høyre side til veien fortsetter i en gangvei. Gangveien ender i Levretoppen, se over.

Jeg bor i 4j, nest nederste hus, eneste hus med hvit inngangsdør og garasjeport...

Velkommen kl 1300.

Det nærmer seg.

Jeg har bedt min bedre halvdel å koke tranpudding, serveres med skummerguffe, oooooog det vil bl.a. bli servert brunsvart drikke.

Anbefales?

Mmmm! Høres deilig ut. Da jeg spurte om fragger, så lurte jeg bare på hvordan det pleier å være. Er det noe særlig poeng å ta med fragger, liksom? Byttes det litt, er det interesse for auksjon, etc? 

Tar med noen fragger jeg også.

Acropora tortuosa blå staghorn og litt diverse småtteri jeg finner.

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Ja takk til alle som møte opp i min relativt lille stue. 17 stk telte jeg til at vi var. Stor takk til Vegard som brakte med en flott frag til meg.

Husker ikke farten om jeg klarte å takke deg ordentlig og heller ikke hva du hadde med, gjetter på en hyacinthus? 

Den er i alle fall ekstremt grønn og fin.

024D1D4E-2A27-4660-82A9-B998812472B0.jpeg

Joda Tom, du takket både Vegard for fraggen og meg for besøket. Jeg derimot svarte bare "ja"  :D Så får vel ta meg sammen og si takk for meg! Det var veldig hyggelig, og veldig kult å se karet ditt. Flere ting jeg ble inspirert av. 

9 timer siden, Eagle skrev:

Stor takk til Vegard som brakte med en flott frag til meg.

Husker ikke farten om jeg klarte å takke deg ordentlig og heller ikke hva du hadde med, gjetter på en hyacinthus? 

Det husket du Tom.
Det skulle være en grønn Acropora Millepora.