Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
BCH

LATTERLIG BILLIG? STOR SKUMMER DELTEC SC2060 - 1500,-

Anbefalte innlegg

SOLGT!

Selger diverse til veldig bra priser!!

TEKNISK;

Alder på utstyr ca 2 år.

Skummer Deltec SC2060 1500,-

Tunze 3155 Osmolator (komplett vannpåfylling fra dunk) 400,-

Nitratfilter i acryl for pellets men uten pumpe 300,-

Kom med bud for alt skal ut da karet er solgt ? 

DSC_2560.JPG

DSC_2555.JPG

DSC_2561.JPG

DSC_2556.JPG

DSC_2545.JPG

DSC_2549.JPG

_20170924_175723.JPG

Endret av BCH
SOLGT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei BCH

Hvis noen slår til på din grisebillige Deltec skummer har jeg en automatisk skummerhals renser som denne liggende:

https://www.avastmarine.com/products/swabbie

Kjøp billig skummer og evt denne swabbien så har vedkommende en i perioder vedlikeholdsfri effektiv skummer

Oppdatering 21071120: hvis noen lurer så er også swabbien solgt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Lenaoygarden
      Då har eg endeleg fått starta opp med akvariet mitt! 
      Eg har kjøpt eit bruka akvariet med levande stein, to klovnfiskar, ein "svenske" og ein sandstjerne. Eg blei tipsa om å fyrst ta i vatn, så steinane, så sand og tilslutt fisken. Det som har skjedd nå er at vatnet er veldig grumsete og det ligger masse sand på steinane og korallane mine. Har prøvd å fått fjerna ein del, men får ikkje vekk alt. 
      Nokon som har tips på når vatnet kjem til å bli klart og om det evt. er noko eg kan gjera for å få vekk sanden?
    • Av oivind.gran
      Selger en Dreambox XS 130l (100x40x30l) 
      Det følger med :
      Filter sokker (1stk 800,5stk 200 og 9stk 100micron)
      lyddemper 11stk
      Internt blått lys
      Royal exclusiv limit switch 

• Av Magk
      Driver og planlegger akvarium da... jeg har jo spurt litt rundt her før mtp. størrelse og utstyr etc. Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal dele inn sumpen. 
      Etter mye måling og planlegging av stue så ser det ut til at hovedakvariet blir på rundt 1000l gitt at vi får forsterket gulvet tilstrekkelig. Maks lengde på 2 meter.
      Det ser også ut til at jeg får bygge ett lite rom i kjeller etg. under akvariet som jeg kan ha sumpen i, samt alt «det andre» som kona kaller det. Ønsker meg en så stor sump som mulig men jeg tipper den blir i overkant av 500l. 
      Høres 75cm dybde og 60cm høyde greit ut eller bør jeg gå for 60cm i dybde også? Det skal jo være enkelt å jobbe i sumpen.
      Mtp. Inndeling så tenkte jeg som følger;
      Rom 1: vann fra display tank, fylt med LS. 
      Rom 2: For skummer men jeg ønsker egentlig å prøve uten så dette blir enten tomt eller fylt med LS/filtermateriale
      Rom 3: DSB og LS (evt. makro i begynnelsen). Dette blir refuge for fisk, frags etc.
      Rom 4: DSB og makro samt mantis. Dette blir pod-farm og det største rommet. Regner med at mr. Mantis ikke tar smådyr. 
      Rom 5: retur pumpe samt trickle filter med LS hvis jeg får til dette. Jeg har skjønt at noen får problemer med dannelse av bla. H2S i DSB og da er trickle filter bra å ha. Det er dessuten greit å ha trickle filter i slutten av filtreringsprossen da jeg ønsker oksygen-rikt vann for display tank og CO2 for makro.
      Rom 3 og 4 ønsker jeg å ha så store som mulig. 
      Hvis sumpen blir 75 dyp så ønsker jeg å kutte ut rom 2 og heller dele inn rom 1 slik at skummer kan stå ved siden av nedløpet.
      reaktorer har jeg skjønt kan plasseres på utsiden av sump?
      Hva tenker dere?? Blir gøy med Mantis da, hvis dette blir noe av:-)

• Av Jensen
      Hvor ofte og hvordan gjøres sumpen ren?Min har nå gått i 3 mnd og synes det ligger mye rart i sumpen etter oppstart.
      Takk for svar på forhånd.