Gå til innhold
aleks

Det er nå mulig å få et personlig galleri!

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med å tilby muligheter for å opprette gallerier, men for å passe på det er ryddig blir det litt manuell prosedyre for å få tilgang ( i første omgang). Du kan linke til galleriet internt og eksternt, og det vil være visse muligheter til å laste opp videoer så lenge det ikke går stort over lagringsplassen på serverne. 

Slik systemet kommer til å bli lagt opp nå er at de som ønsker vil få sin egen kategori på galleriet hvor du kan selv lage gallerier / album og laste opp enkeltbilder og videoer. Fra der kan du legge bilder direkte inn i postene dine (via Legg til andre filer-knappen).

Send en PM til meg for å få tilgang til galleriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldigvis mulighet for å få importert bilder fra tidligere galleri? Jeg hadde en del bilder i det gamle galleriet, før SF ble oppgradert forrige gang. Gallerimodulen forsvant da, men bildene lå igjen på server, slik at Selje fikk ordnet så de dukket opp i trådene igjen. Skulle gjerne hatt tilbake bildene :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
34 minutter siden, kimshans skrev:

Det er ikke tilfeldigvis mulighet for å få importert bilder fra tidligere galleri? Jeg hadde en del bilder i det gamle galleriet, før SF ble oppgradert forrige gang. Gallerimodulen forsvant da, men bildene lå igjen på server, slik at Selje fikk ordnet så de dukket opp i trådene igjen. Skulle gjerne hatt tilbake bildene :-)

Det vet jeg ikke (kjenner ikke til det gamle galleriet). @selje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå