Gå til innhold
jasi69

Feilmelding når man legger inn svar på innlegg

Anbefalte innlegg

Den feilen har vært her lenge og det vurderes nå om ikke vi skal starte et helt nytt forum, men at all innformasjon i dette forumet fortsatt vil være tilgjengelig for å finne/lese informasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjentatte ganger forsøkt å legge inn oppdateringer i min tråd i Medlemmers akvarium, men nå sist med denne samme feilen.

veldig irriterende når man tross alt bruker tid for å skrive innlegg som ikke lar seg publisere.

Nå resignerer jeg, får se om det har noen hensikt når/om det blir noen endringer av forumet for min del.

Veldig synd, men tiden løper dessverre fortere og fortere for at SF ender med å være et hyggelig minne.

Edit: Se der ja, når det skrives et frustrasjonsinnlegg, ja da blir det publisert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommentert i tråden din, Tom, men det er det ingen som vet😡. Tror dessverre at hele databaseinstansen for forumet er blitt korrupt i forbindelse med en oppdatering. Om så er tilfelle, kan det bli en helsikes jobb å rydde opp. Synd for forumet at du også resignerer. Fjesboka er jo håpløs på historie. Og reefers.no har pr dd ikke nok informasjon til å være et alternativ, men kan jo bli det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel årsmøte 12 februar i saltvannsforum, spennende å se hva som kommer ut av det.

Forumet her er jo ikke brukendes om dagen, reefers.no fungerer men er ikke så mye aktivitet ennå.

Beste hadde vært om saltvannsforum og reefers.no kunne samarbeidet å gått over til reefers.no sin plattform som faktisk fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå