Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
seeker

76 liter NANO .

Anbefalte innlegg

Siden sommeren uteblir så fant jeg tid til å starte et Nano kar utenom det store 840 liter karet jeg har hatt noen år .

Tok ut 4 steiner fra sumpen i det store , å bygde en aquascape som til slutt ble 6,5 kg. Sånn ca . Karet er et aquamedic blenny , med filter kammer bak . Tanken er å holde knapper , acan og noen andre små LPS . Skummeren som fulgte med er ikke noe særlig , så vurderer å kjøre skummerløst , siden det ikke vil bli noe særlig belastning her uansett , og korallene som skal holdes , gjerne liker litt næring i vannet . Kar med utstyr ble kjøpt inn for en 1000 lapp , men ser for meg å oppgradere ihvertfall lyset ,, har lyst på den nye Nano lampen AI Prime . Karet ble fyllt opp igår , og brukte som nevnt Stein , og noe vann fra det store karet , satser på en fin og Algerie oppstart . ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag 4 uker siden oppstart ,, ting går bra selv om jeg fikk endel mer oppstarts alger enn forventet. Måtte ta ut noen Frags som ble putta oppi litt for tidlig . Fiskene og reker trives godt . Siste tilskudd på fiskefronten kom igår ettermiddag , en banded pipefish fra fisk og koraller .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat 2 mnd. Siden oppstart Idag .. Går fremover .. Men er enda ikke helt innkjørt , kommer litt grønne alger på glasset fortere enn i det store .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå