Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
Pjot

Pjot´s 20 000Lite

Anbefalte innlegg

Fiskebestanden har økt til hele 16 fisk, men det er vel plass til noen flere?

Siste tilskudd er en naso vlamingii og en veliferum. Nasoen er rundt 30cm så den er vel snart kjønnsmoden. Føler at eg mater utrolig mye, men fiskene er alltid sultne og tigger hver gang eg står og glor i tanken. Pleier å ta med meg litt noritang når eg snorkler oppi der. Litt spesielt når fiskene svømmer rundt meg og spiser av hånden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste tilskudd er en naso vlamingii og en veliferum. Nasoen er rundt 30cm så den er vel snart kjønnsmoden. Føler at eg mater utrolig mye, men fiskene er alltid sultne og tigger hver gang eg står og glor i tanken. Pleier å ta med meg litt noritang når eg snorkler oppi der. Litt spesielt når fiskene svømmer rundt meg og spiser av hånden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrev en oppdatering før eg skrev test, la inn bilder og alt. Men det et vel vekk det no. Er det pga av at bruker telefonen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ADF11C18-41C5-4094-A29F-8A9AB7FB81A2_zpseaifdnjf.jpg

61655F75-0E5B-4607-B0AC-31266EB93755_zpsogajmrmt.png

Eg får opp denne når eg legger ut innlegg. Det er langt ifra alltid innlegget kommer med senere. Iallefall blir det ikke lenger oppdatert, fremdeles siste innlegg i september. Forumet virker nok ikke som det skal enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet fosfat jevnlig siden oppstart. Fosfaten var 0,05 ved oppstart målt med hanna checker. Algene brukte fort opp det lille som var fosfat. Nå er algene så og si borte men fosfaten har nå plutselig økt til 0,32. Det skal sies at eg forer relativt mye i tilllegg til at skummeren er i minste laget. Nitraten har også gått opp fra 0-1ppm. Kommer til å fortsette å mate som jeg gjør så får eg heller følge med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du finner ut av hva som gjør at du ikke får postet. For vil gjerne se oppdateringer fra dette karet. Det må være det mest imponerende karet jeg har "sett".

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håper du finner ut av hva som gjør at du ikke får postet. For vil gjerne se oppdateringer fra dette karet. Det må være det mest imponerende karet jeg har "sett".

Lykke til :)

Helt enig. Veldig synd om det er tekniske årsaker til at du ikke får oppdatert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Imponerende dimensjoner på denne innsjøen ja:-) Mulig det står noe om det i tråden uten at jeg fant det,men hvilken dimensjoner er det på glassplatene du har. Tenker da på tykkelse og om de er laminert eventuelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig kar! Knallstilig å se filmen du la ut også når fiskene stimer og har plass til å følge hverandre på den måten. Veldig flott.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå