Gå til innhold
Informasjon
  • Vi jobber med flere funksjoner
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Benytt kjøp og salg-funksjonen fra menyen
selje

Rapporter bugs på forumet

Anbefalte innlegg

At tråder man poster i ikke kommer opp under "Nye tråder/innlegg", er som det blir sagt, fordi at man når postingen er ferdig blir tatt til siden hvor posten ligger, og man har dermed sett den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må få til å vise hvor folk bor.... Spesielt i kjøp salg delen. Mye enklere for de som er på jakt etter saker og ting når de ser hvor folk holder til....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All ære til arbeidet du har lagt ned på dette Selje. Men forumet virker å være uryddig og har en del mangler.

- Abonnementer. Jeg har slått av all mulige varslinger på abonnerte tråder, men får det allikevel.

- Private meldinger. Finnes det egne knapper for den? En for å gå rett inn på den under profilnavnet som tidligere. Og en raskere navigering for å sende PM enn å måtte inn i egen profil, skrive inn navn også sende PM? Jeg får det heller ikke til å slette bort gamle sendte meldinger. Akkurat nå ligger alle meldinger, siden jeg ble medlem, der.

- Hva er forskjellen mellom Nye tråder og New Entries?

Har også et generelt spørsmål. Hvorfor kan ikke forumbruker trykke inn på profilsiden til forumets medlemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått vite at maks 2mb bilder er bugs på det nye forumet av selje. Får iallefall ikke lastet opp bilder som er over 2mb. Kanskje dette er fordi jeg bare er forumbruker, men håper dette er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ta screenshot av feilmeldingen du får? Det skal ikke ha noe å si om du er forumbruker eller tilhører en annen brukergruppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dere må få til å vise hvor folk bor.... Spesielt i kjøp salg delen. Mye enklere for de som er på jakt etter saker og ting når de ser hvor folk holder til....

Dette er nå fikset:)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
All ære til arbeidet du har lagt ned på dette Selje. Men forumet virker å være uryddig og har en del mangler.

- Abonnementer. Jeg har slått av all mulige varslinger på abonnerte tråder, men får det allikevel.

- Private meldinger. Finnes det egne knapper for den? En for å gå rett inn på den under profilnavnet som tidligere. Og en raskere navigering for å sende PM enn å måtte inn i egen profil, skrive inn navn også sende PM? Jeg får det heller ikke til å slette bort gamle sendte meldinger. Akkurat nå ligger alle meldinger, siden jeg ble medlem, der.

- Hva er forskjellen mellom Nye tråder og New Entries?

Har også et generelt spørsmål. Hvorfor kan ikke forumbruker trykke inn på profilsiden til forumets medlemmer?

Kan du ta en screenshot av abonemmentssiden din?

fetch?filedataid=28572

Nye tråder skal vise en oversikt over nye tråder. New entries skal vise nye innlegg.

Er usikker på dette med profilsidene og tilganger. Skal sjekke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei!

Savner en funksjon/knapp som tar deg til siste siden i en tråd som går over flere sider. Mangler vel for så vidt en som tar deg tilbake til første siden.

Er klar over at en kan skrive inn sidetallet i ruten side x av xn.

Det finnes to knapper en kan trykke på. En for siste uleste innlegg og en for siste innlegg i en tråd. De er beskrevet lenger opp her og på tråden over funksjoner. Ang knapp for siste side når en er inne i selve tråden skla jeg undersøke om jeg kan få inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei!

Savner en funksjon/knapp som tar deg til siste siden i en tråd som går over flere sider. Mangler vel for så vidt en som tar deg tilbake til første siden.

Er klar over at en kan skrive inn sidetallet i ruten side x av xn.

Jeg har lagt inn en annen type "floating bar" på poster som jeg håper er bedre enn den forrige. Her skal du slippe å skrive inn siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om de som synes forumet virker rotete kan gi noen eksempler på dette. Er vanskelig for meg hvis dere ikke kan begrunne hvorfor. Det vil alltid føles rotete og annerledes når rutiner endres. Sånn er det med alt. Men v5 av vBulletin er ganske annerledes bygget opp og jeg tror dere blir vant til forskjellene ganske fort. Jeg har i hvertfall blitt det. Men alt kan forbedres, og da trenger jeg konkrete tilbakemeldinger :like:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :like: jeg testet selv og nå skjønner jeg problemet. Det er ikke forumet som sperrer, men selve innstillingene for PHP på server. Jeg skal fikse i kveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lastet opp et bilde på 4797 KB. Det skal fungere for alle andre også. Men jeg oppfordrer ikke noen til å laste opp så store bilder. Det er utrolig unødvendig med så store bilder og server kommer til å få mye høyere load.

Det finnes flere gratis verktøy for å redusere filstørrelse og format.

Blant annet her: http://www.webresizer.com/resizer/

Selje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå