Jump to content
Informasjon
  • COVID 19 har dessverre satt en midlertidig stopper for Reefmeet og hjemmemøter
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Tomas

Lys til nanokar

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter lys til ett nanokar, Aqua Medic 40l.

Helst hengene via klype eller lignende og ikke takfeste.

Noen rundt Drøbak / Oslo området med noe som kan brukes?

Oppstartskar, så kravene til lys er ikke superhøye, men siden det er en venn av meg, så er det selvfølgelig SPS oppi også så det må være brukbart lys :)

Jeg har:

http://www.ebay.com/itm/Remote-Controler-E2726-PAR38-Dimmable-LED-Aquarium-Grow-Light-Reef-coral-marine-/151008631375?hash=item2328d0da4f

og

http://www.ocreef.com/reef_clamp_lamp_for_par30_and_par38_lights

Tank clampen kom med uk eller us plug, kjøpte en billig kina adapter ved siden av.

Kom gjerne med et bud om du skulle være int. har gitt opp å prise ting her inne :P

Pæren er brukt under 100t

-Morten

Hei Tomas.

Har flere Kina LED lamper som kan brukes til formålet. Lyser greit de. Tåler fint sps og anemoner 8-)

Har 2 stk Beamswork Power LED 200 med kantfester. Skal gå fra 30-45 cm akvarium. De er litt korte og brede.

Ellers har jeg 2 stk YUGE YGL - 345 LED lamper som er litt smalere og lenger enn Beamswork lampene. De er 41 cm lange og går til 45-50 cm akvarium. Har testa de ut på et par nano akvarier og de lyser bra til tross for å være billige Kina lamper ;-)

Mvh Jan Rune :-)