Jump to content

Frastjålet varer på auksjonen

Recommended Posts

Jeg var innom Kenneth (Korallen.no) istad å handlet litt. Da kunne han fortelle at han ble frastjålet endel varer under auksjonen i Drammen. Faktisk for mer enn han solgte for fortalte han. Jeg må si at folk enkelte folk er noen forbanna kødder altså! Snakk om å ødelegge for oss alle... Jeg tipper Kenneth er superklar for å stille opp igjen på neste arrangement. Takk til den/de premieidiotene som gjorde dette...

Fullstendig forkastelig, snakk om å bæsje på leggen sin.

Vi var tross alt ikke så mange tilstede, så hvis Kenneth vet konkret hva som ble borte, burde det være mulig å holde øyne og ører åpne, både her på forumet og andre sosiale nettverk.

Jeg er i Sverige nå og skal innom Kenneth på hjemveien onsdag. Hvis han har en liste, kanskje vi kan leke litt detektiv, eller ka du tru Svein:-).

Kanskje ikke så mye vits i å anmelde annet enn for forsikringsoppgjør vil jeg tro:?

ja jeg har sagt det og sier det igjen at det fins noen ulver i fåreklær i dette miljøet....og det kan være de man minst tenker det om også....det er så ufattelig at noen kan synke så dypt, men det er rein egoisme som gjør at folk gjør sånt...driter at det går ut over andre som faktisk gjør en veldig bra jobb for at vi skal få kjøpt nettopp utstyr osv vi trenger.,...jeg blir dritforbanna når jeg leste dette nå ,for Kenneth har ikke fortjent dette ....han er en veldig grei og redelig kar.....som gjør alt for å hjelpe uansett når det er.....så håper Kenneth anmelder det og at vedkommende gjør opp for seg......Stå på Kenneth :-)

Hvis han har en liste, kanskje vi kan leke litt detektiv, eller ka du tru Svein:-).

Kanskje ikke så mye vits i å anmelde annet enn for forsikringsoppgjør vil jeg tro:?

Litt etterforsking kan ikke skade, burde ikke være umulig å finne ut av

Av flere forskjellige grunner er det faktisk svært viktig å få anmeldt forholdet;-)

Svein

Ja dette er veldig trist, og hvordan dette ordnes sånn rent juridisk skall jeg ikke legge meg opp i, men fryktelig trist ja.

Ja Heidi, det finnes nok ulv i fåreklær i dette miljø, som det gjør i nesten alle, dessverre.

Så må jeg si at jeg fatter ikke at noen kan ha glede av sånne ting til hobbyen sin :cry:

Mvh Roar