Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Idaida

KJØPT - Lite akvarium + +

Recommended Posts

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe akvarium på 80-100 liter pluss/minus, med eller uten nødvendig utstyr.

Helt og pent så klart. Med eller uten tilhørende møbel.

Nødvendig utstyr er for meg er i første omgang lys og sirkulasjon.

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

første karr

Sjekk saltvattensguiden. se du som bor tett til grensa. Ofte noen som selger flotte små brukte karr der for en ok penge. Ville nok kikket endel der og her på denne siden pluss litt på facebook. Mange flotte små karr som selges brukt der får du "bang for the buck"

Erm erm ser du har ett og annet innlegg fra før erm erm erm men samme tipset om å kikke over grensa mye billige karr der.

Takk for gode tips :) Jeg prøver å følge med, men særlig på face forsvinner innleggene like fort som de kommer inn så den siden er ikke like enkel.

Tusen takk :mrgreen:

Det har helt klart manglet noe de siste årene. Jeg henter det nye til uken (nytt for meg da i alle fall). Så da er jeg igang for alvor.

Det har allerede blir foreslått bygge-møte hos meg. Hvor mange armer er det plass til i et 140 liters kar?:lol: