Gå til innhold
jasi69

Box of Water II

Anbefalte innlegg

Ja ikke bra. Nytt Vertex RO bestilt men iht MarineLife så var vertex utsolgt og utsolgt på den nye sendingen som de får inn etter påske. Ny mulig levering MAI !!!!

Venter og svar fra Stavanger Kommune om vann verdier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får holde oss oppdatert på om du ser noe forskjell :) selv og jeg ser for meg ta det blir vanskelig og merke noe merkant endring :)

men såg nå veldig greit ut når du kunne stable det slik som du har gjort :)

Ta noen bilder av sumpen og det tekniske også når du holder på nå da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blei det handel ifra?

Måtte til England for å få tak i, og så hjelp med privat transport... Ingen respons hos tyske leverandører.

Mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker slike romdelerakvarier, og dette er nær min all time favoritt Rudis som vant Tank  of the month på reef central i sin tid.

Har du en oppdatert liste på innhold pr nå jasi69?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en god ide Eagle. Trenger nok en oppdatering. Ikke så mye ny fisk i det siste siden oss på vestkanten helst må stå for egenimport. Skal få lagt en oversikt snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ricordia jeg plukket om på «Kilden» for en tid tilbake. Har kjørt karantene på dem da jeg ikke viste om coraldip var OK eller ei. 

EC04FFD1-ABA9-433D-A304-38047F6FC4CE.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som du har nok fisk, og det du skriver tyder jo på at du klarer å holde liv i fisken din. Det er viktigere enn ny fisk, synes jeg. Og forøvrig et kjempefint akvarium, helt enig med ørnen over:)

Endret av e-mu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut! Har du et bedre bilde av "Walt Disney" acroen? Hvor kommer denne fra? Er det en tenuis?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, selje skrev:

Ser utrolig bra ut! Har du et bedre bilde av "Walt Disney" acroen? Hvor kommer denne fra? Er det en tenuis?

Har 2 WD acro.   Den ene som på bilde litt skarp grønn og en som går over i mer rosa.  Begge jobber med å slå seg til ro så når jeg begynne skru opp hvitlyset mer så håper jeg de kommer bedre frem og jeg får tatt noen bilder som kan vises.  Disse og et par andre frags kommer fra en privat kar i Singapore. 

Skulle gjer hatt en Par måler for å kunne fått satt dem hvor de hører hjemme. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå