Jump to content

Recommended Posts

• Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er veldig usikker på hva eg skal bruke som bakgrunn men svart har eg alltid likt. Men så er det jo noen blå farger som ser fine ut.

Tar imot tips og hva kan eg bruke? Farge,maling,film,folie +++:confused:

hei vis skal ha bakgrunn ikke blå vil jeg . vudere bakgrunn ser ut som stein feste avleger på blir jo lila dekt av kalager:rolleyes:

http://webshop.korallen.no/products/bakgrunnsplate-39-x-66-cm

er vefal et tips

Ser utrolig bra ut så langt dette:)

Når det gjelder løsninger/ideer til bakgrunn så løste jeg min på følgende måte.

Printet graderinger av blått på en side av en akryl plate, og monterte sort folie på den andre. Når jeg evt. går lei av det blå kan jeg bare snu platen og plutselig har jeg sort bakgrunn:)

Vil nok kanskje anbefale deg en type plate løsning, da du sikkert etterhvert vil kunne se det positive i å kunne fjerne denne for å enklere ha innsyn ved vedlikehold, innspeksjon av koraller, fisk osv. fra baksiden.

Andreas (Selje) vurderte mørk sotningsfilm, men tror ikke han angrer på at vi kom frem til at sortfolie var bedre. Sotningsfilmen slipper faktisk igjennom mye mer lys enn man skulle tro.

Lykketil videre med prosjektet, og fortsett med masse bilder... det er jo morro følge byggeprossesen:)